barvini Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei, fin bil du har. Lurte på hvor du kjøpte angel eyes, og om det var vanskelig å montere. Har selv en E46 og er keen på angel eyes. Lenke til kommentar
Zaniac Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Hei, fin bil du har. Lurte på hvor du kjøpte angel eyes, og om det var vanskelig å montere. Har selv en E46 og er keen på angel eyes. dette er en E36 da men. Men var ikke vanskelig å montere nei. Bestilte de fra GS-bildeler veldig bra nettbutikk. Lenke til kommentar
Zaniac Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) noen som kan hjelpe meg med en ting??! sliter med å få laget en basskasse.. begynner fra begynnelsen: fikk kjøpt inn materialer og sånt og begynte å kappe(hadde tegning og sånt) fikk smelt alt sammen og alt det der.. så skulle jeg sette den i bilen men.. den gikk ikke inn så da var det til å prøve å gjøre den mindre da.. men det funka heller ikke.. endte opp med at jeg kappa hele driten i to og da gikk den inn men da kommer problemet mitt, jeg får jo ikke detta sammen igjen så da bare ga jeg opp og tok det uta igjen så der gikk de pengene i dass rett og slett.. så det jeg lurer på da om det er noen her som vet om en grei tegning eller en god kasse som kan passe til min.. hvis ikke tenker jeg at jeg bare bygger en enkel kasse meg høytalerene stående bakover(hadde forøvrig de stående mot hverandre i den kassa som ikke passa) trenger litt hjelp her!! hvordan høytalere det er: Rockford Fosgate Power T1 12" Endret 13. januar 2008 av Zaniac Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har i alle fall kassa mi slik på min E36. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Forresten, fjern Wunderbaumen Lenke til kommentar
Zaniac Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Forresten, fjern Wunderbaumen hehe den er fjerna Lenke til kommentar
Zaniac Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har i alle fall kassa mi slik på min E36. Fungerer utmerket. men jeg har jo den stålplata imellom sete ryggen og bak.. så er litt vanskelig å sette det sån men tenkte å lage en kasse og der som det er skrått setter jeg høytalerene, så setter jeg bassrefleksene sånn at de peker ut i kupèen.. tror det kan bli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå