Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bmw 320i E36 94mod

Zaniac

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne legge ut litt info om min bil nå da.. har ikke fått somla meg til detta ennå..hehe

Men litt info:

Bmw 320i E36

km:172.000

94 modell

Ting som er blitt gjort/skal gjøres:

KN Filter(montert)

effektanlegg(scorpion anlegg fra koed.dk skal bestilles etter jul)

fjerning av rust på div plasser samt lakkering av panser, fangere, bakskjermer

M3 skinn-interiør(kommer etterhvert, men blir ikke noe før vinteren igjen tror jeg)

DTM-bak-fanger(eller sånn man kan skru fast)

er også DTM-front "skrupåsak" på den(følgte med når jeg kjøpte den

angle-eyes(montert)

tåkelys(montert men ikke kobla til pga ledningsnett mangler(kommer snart))

bakrute-senker(skal bestille snart)

nye bak-lys(montert)

spoiler(har ikke helt bestemt meg ennå men skal ivertfall ikke bli noe stort noe)

DVD-skjerm og spiller(Nesten montert men må bare koble det på)

åsså noen bilder da:

post-109171-1197218056_thumb.jpg

Før

post-109171-1197218079_thumb.jpg

post-109171-1197218113_thumb.jpg

post-109171-1197218135_thumb.jpg

motoren da:D 6-eren

post-109171-1197218160_thumb.jpg

angle-eyes montert

kommer mer oppdates etter hvert..

bare å komme med innspill..

Endret av Zaniac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fet bil. 320 går greit også.

*Hva slags felger er det på vinter/sommer?

*Planer om et ordentlig annlegg?

*Sote vinduer?

*Service heftet er fulgt eller?

Jo, går greit den

-Sommerfelgene er M-sport felger 17" og vinter er det orginale bmw felger bare.. men

-holder på å ordne anlegg nå i disse dager.. må bare få somla meg til å bygge en kasse først.. har 2 12" rockford fosgate power T1 subber som jeg skal ha og så skal jeg få kjøpt et bra frontsett tenker jeg.. men det som står i orginalt(vet ikke om forgje eier har bytta det men) funker igrunnen veldig bra.

-skal sote vinduene ja. må bare finne en plass som de kan gjøre det for meg så jeg får det bra(tør ikke gjøre det sjøl :p

-service hefte det fikk jeg ikke med da jeg kjøpte den men han jeg kjøpte den av kunne bekrefte at det var fulgt(med kviteringer på alt mulig)

Lenke til kommentar

Pen 320 du har der, har du bilder bak bilen også? Rekkesekser er saker :D Jeg har selv planer om turbo på min 320 neste år, og jeg kan si at det kittet som ble avbildet ovenfor ikke inneholder på langt nær alt du trenger.

Men hva slags framfanger har du? Har du ettermontert øyelokkene også, eller var de på fra før? Har et par øyelokk som ligger her jeg også, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal feste de med.

Skal du ha effektanlegg kan jeg henge meg på scorpion jeg også. Jeg kjøpt nettopp et slikt anlegg fra koed, kjøpte STW med to 3" enderør, og det låter fantastisk. Eller skal du bestille DTM?

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Pen 320 du har der, har du bilder bak bilen også? Rekkesekser er saker :D Jeg har selv planer om turbo på min 320 neste år, og jeg kan si at det kittet som ble avbildet ovenfor ikke inneholder på langt nær alt du trenger.

Men hva slags framfanger har du? Har du ettermontert øyelokkene også, eller var de på fra før? Har et par øyelokk som ligger her jeg også, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal feste de med.

Skal du ha effektanlegg kan jeg henge meg på scorpion jeg også. Jeg kjøpt nettopp et slikt anlegg fra koed, kjøpte STW med to 3" enderør, og det låter fantastisk. Eller skal du bestille DTM?

det er orginal fram-fanger men med DTM-leppe på eller hva du kan kalle det..

skal ha scorpion anlegg ja.. har hørt så mye skryt fra den anlegget så blir nok det.. vet ikke om jeg skal ha STW eller DTM da.. men har litt tid på å finne det ut.. har ikke råd til det før etter nyttår.. men det kommer ;)

øyelokkene tok jeg av når jeg monterte angle-eyes.. passa liksom ikke inn med de da.. sperra for ringene..hehe..

men det beste er å bare lime de fast med sånn svart silikon liknende greier.. får kjøpt det på biltema. funker fett det..

Lenke til kommentar

Fant noen bilder med sommerfelgene på.. tatt bare noen dager etter at jeg henta bilen

post-109171-1197846580_thumb.jpg

post-109171-1197846607_thumb.jpg

post-109171-1197846747_thumb.jpg

post-109171-1197846788_thumb.jpg

Men har fortsatt ikke fått tatt noen innteriør bilder.. og heller ikke fått tatt en skikkelig vask.. er stor fare for at jeg ikke kan få tatt en god vask nå før snøen kommer :( blir bare grise-svart så fort jeg beveger meg ut på veien ;)

er tross alt endel minusgrader her på sørlandet nå også faktisk :p

Lenke til kommentar
Trikset med å ta bilder av ren bil på vinteren er å da å ta de like etter at du har vasket den :p

Hvilken type felger er det? Jævlig fine!

:wow: Naboen din har også en fin bimmer, se første bildet i tråden

hehe.. jaja.. men har ikke fått vaska den ennå.. men for se om jeg kan få gjort det imorra..

tror de felgene heter BMW M-sport 17".. er ikke helt sikker men tror det var en som mente på at de hete det..

ja..er fin den til naboen ja.. den er chipa til 200 diesel hk.. går vist godt sier han..

Lenke til kommentar

Her kommer jule gave fra meg :p :

BILDER!!

post-109171-1198508964_thumb.jpg

post-109171-1198508947_thumb.jpg

M-gulv tepper

post-109171-1198508930_thumb.jpg

post-109171-1198508910_thumb.jpg

Bak

post-109171-1198509035_thumb.jpg

post-109171-1198509000_thumb.jpg

DVD skjermen(er ikke ferdig med å koble det på å fikse glippa på toppen ennå men)

post-109171-1198508981_thumb.jpg

Midlertidig anlegg til jeg får bygd en kasse.. har 2 av disse

post-109171-1198509055_thumb.jpg

Ønsker alle en god jul og godt nyttår :D

post-109171-1198509018_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Begynner å bli litt irritert nå.. Altså problemet er Ledningsnettet til tåkelysa..

HVOR kan man finne det??!?! har lett og lett men finner aldri noe :(

Noen som vet hvor jeg kan få tak idet??

Hva er det du skal ha?

Koblingskjema/ledningsskjema? Eller hvor ledningene til tåkelysa er?

Etter monterte av tidligere eier?

Lenke til kommentar
Begynner å bli litt irritert nå.. Altså problemet er Ledningsnettet til tåkelysa..

HVOR kan man finne det??!?! har lett og lett men finner aldri noe :(

Noen som vet hvor jeg kan få tak idet??

Hva er det du skal ha?

Koblingskjema/ledningsskjema? Eller hvor ledningene til tåkelysa er?

Etter monterte av tidligere eier?

må ha ledningene som går til tåkelysa..

det var ikke tåkelys eller ledninger på den når jeg kjøpte den :( så det jeg trenger da er jo det ledningsnettet son går frem til tåkelysa.. hvis du skjønner..

Lenke til kommentar
Det er jo bare å lage selv. Koble opp tåkelys er ikke noe hukkus pokkus. Er jo 2 kabler til hvert tåkelys, en som går til gods og en som går til releet og derfra inn til bryter i bilen, og selvfølgelig før dette releet strøm via en sikring.

Vil helst ha det orginalt.. sånn at jeg får det med den stikka som det bare er å skru fast..

men selfølgelig hvis jeg ikke finner det iløpet av uka tror jeg at jeg bare tar "petter-smart" løsningen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...