Seeders Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Noen andre enn meg her, som spiller ac6? GT=GR TarTaruS Endret 9. desember 2007 av Jeg-liker-is Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ikke enda, men tenkte jeg skulle skaffe meg dette i løpet av uka! Digger fly og flyspill. Så det fikk 5 på terningen hos nettavisen eller hva det var. Også fikk jeg feedback fra en på vennelista om at dette var ganske kult online! Blir nok kjøp for min del. Se you in the skyes Ace ;-) Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg kommer til å kjøpe dette etterhvert, men jeg må først få tak i penger. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hvordan er dette spillet online?Spilte mye crimson skies online på gamle xbox og digga den Lenke til kommentar
Berrebo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Dessverre så er det nok veldig liten interesse for dette spillet selv om det er stor mangel på flyspill og dette er kanskje det beste. Flyspill er rett og slett veldig lite populært. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 ganske bra, mye action og litt utfordrende. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Tja. Hvis det hadde kommet noen gode flyspill så vil jeg tro interessen hadde kommet opp igjen. Dette er jo bare samme AC som vi har sett i x antall år i ny pakke. Online er dog et velkomment tilskudd. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Har litt lyst å kjøpe dette spillet kun for å få si "Your body keeps writing checks your ego can't cash, and that makes you dangerous" Når jeg spiller med noen over Live.. Aahh..Med Van Halen på max i bakgrunnen.. Endret 10. desember 2007 av Konamixx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå