EmmJay Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva passer vel bedre i romjula enn sure toner, sår hals og stjernenykker? SingStar debuterer på PlayStation 3. Les mer Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kjøpte dette på fredag.. nå har jeg ikke mics ennå.. heh.. men det var morro å se på andre sine videoer Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Uff så hes jeg er i dag Kjøpte både internasjonale og Norske utgaven før helga og hadde vorspiel her i går. Knallsuksess! Singstar underholder like mye som forrige generasjon Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Haha, gleder meg til romjula når jeg får fetter og kusine på besøk med PS3 og singstar. Dette er nødt til å bli gøy. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ingen demonstrasjonsvideo av artikkelforfatter? ^^ Trådløse mikrofoner er en velsignelse. Jeg ser for meg elleville opptredener rundt om i det ganske land. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det er nødt til å bli genialt. Hopping på bord og stoler. Skikkelig sceneshow på vei. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ingen demonstrasjonsvideo av artikkelforfatter? ^^ Trådløse mikrofoner er en velsignelse. Jeg ser for meg elleville opptredener rundt om i det ganske land. Trådløse mikrofoner finnes vel ikke enda Mente å ha lest på bloggen til Singstar at det var teknisk vanskelig å få to stk. mikrofoner til å virke over bluetooth samtidig. Så de har virkende med en og en. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kommer trådløse over nyttår Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kommer trådløse over nyttår Får håpe det. De jeg bestilte stod det først: "With Wireless Mics"... Men ble senere skifta til "With Mics". Og de jeg fikk var med tråd Ikke at det er noe vesentlig problem da Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kommer trådløse over nyttår Får håpe det. De jeg bestilte stod det først: "With Wireless Mics"... Men ble senere skifta til "With Mics". Og de jeg fikk var med tråd Ikke at det er noe vesentlig problem da hehe, nei. e nok ikkje det. men blir kjekt å ha tråløse. Var den en tabbe av meg å kjøpe pseye? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det ultimate vorsespillet er tilbake! Oh, dette blir gøy... Skal skaffes med en gang PS3-en ankommer i jula. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg