annejohn Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det kommer ikke noen ny musikk fra Pixies med det første. Hvorfor? Manglende interesse. Les mer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Dette syntes jeg egentlig er direkte trist. Når et band faktisk mister interessen for sin egen musikk og sier at det de gjør ikke er deres greie lengre virker det egentlig direkte smålig. imo. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kanskje likså greit egentlig for noe bra live er de iallefall ikke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 ...Jeg merker at jeg hater deg litt nå. Jeg vil og se Pixies live, goddamned. Syntes i hvert fall de kunne tatt en ekstra farvel-tur. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vel, jeg så de live 04 på roskilde og det var så crap så det går ann å få det. Lenke til kommentar
elohh Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 spiller de ikke i stockholm i juni da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg