Bluesky Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei Jeg hører rykter om at det kommer en utgave av Oblivion til PSP. Og på Komplett er det visst mulig å forhåndsbestille. Men er dette er en eksakt kopi av PC-utgaven? Eller vet noen hva dette spillet kommer til å handle om? Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Blir nok ikke som PC-utgaven nei, tviler på at PSP er kraftig nok til det Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Et lite søk på google etter noe så banalt som Oblivion PSP bør gi deg hauger av resultater. Lenke til kommentar
Nicator Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=-3...h&plindex=1 Ser ut til at PsPn drar den ganske bra..! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det var den verste faken jeg har settXD Men gleder meg til dette spillet. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=-3...h&plindex=1Ser ut til at PsPn drar den ganske bra..! Mest sannsynlig en video de spiller av på PSP, også later de som at hun spiller. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Oblivion: Travels, kommer til PSP No way at pspen klarer vanlig oblivion Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) De bruker Remote Play til PS3. Endret 7. januar 2008 av Alompi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er svært lite info å finne om psp-versjonen, rykter om kanselering har herjet i flere måneder uten noen av- eller bekrefting. Uansett, den lille infoen vi har sa at psp-versjonen på ingen måte kunne måle seg pc-spilet, men en svært nedstippet versjon. Slik jeg har forstått det ble spillet beskrevet som en dungeon adventure rpg, dvs ingen free roaming da alt uteområde er tatt bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå