Tomzern Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Går det an å få kjøpt noen form for styling til kabinettet noe sted i norge?? Som f.eks neonlys el. lignende??Hadde vært litt kult å stasje opp PC'en fysisk også Har tenkt på å prøve å lage noe selv men... Fins det gjennomsiktige kabinetter utenom MAC? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
starfish Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 microplex.no eller 3dfxcool.no Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 eller www.netconnection.no Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Hvis noen har et kult kabinett som de kan legge ut bilde av så hadde det vært kjempekult! !Takk for tipsene!! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hey! Se gjennom CaseMod forumet til overklokking.no Masse bra inspirasjon der! Eller...se i signaturen min. Få litt inspirasjon derfra 8) Lykke til Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 fy faen croyfer der har du gjort en god jobb ass!! Skikkelig drømmekabinett!! Jeg har et ganske kjipt hvitt kabinett da..nesten helt standard midikabinett...har du noen forslag til hva jeg kan gjøre med det? har tenkt på å prøve meg på å skjære ut et mønster på høyresiden da..er det vanskelig??har ikke penger til så mye nå da men... Pliis kom med noen forslag som jeg kan fullføre uten at det koster så mye Har så lyst til å style kabinettet litt!!det er bare dritfett!! Tomzern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå