lurerpaa Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Trenger et veggfeste for Toshiba REGZA 47Z3030D TV skal henge på vegg slik at nedre kant henger omtrent 50 cm over gulvnivå. Trenger likevel muligheten til å kunne tilte noen få grader nedover. Det bør være enkelt å justere tilten, helst uten at det blir nødvendig å løfte av TV eller bruke skrujern/nøkkel. Prisguiden er ikke helt oppdatert på disse veggfestene ennå, men har funnet flere produkter hos webshop'ene som er søkbare i prisguiden. EDIT: Prisguiden er oppdatert, endret URL til produktlink. Dmp Wall Mount Tilt +/-15degrees 30"-50" Universal Max 60kg Locksystem Silver (PLB103M) B-Tech BT8432 UNICOL Universal Plasma Feste med tilt Passer til 42"- 50" ACLA650 Netshop Veggfeste Plasma 32" - 80", Tilt + Vogels VFW 165 Veggfeste for LCD/Plasma Er det noen av disse man bør styre unna mhp kvalitet, monteringsvennlighet eller liknende, eller kjøper man rett og slett den billigste ? Hvilket veggfeste har du på din 47+ tommer LCD eller plasma TV ? Endret 19. desember 2007 av lurerpaa Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Har du testet innsynsvinkelen, slik at du VET at du behøver tilt? Tilt-fester bygger vel noen centimeter ekstra også? Edit: Btec med tilt skryter av kun 3cm, men tett til veggen begrenser kanskje tiltingen også? Endret 12. desember 2007 av kjerts Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Takk for tilbakemelding. Jeg ser at flere rapporterer at man ofte greier seg uten tilt. Har derfor bestilt et Vogels VFW 065 Veggfeste for LCD/Plasma for å prøve ut hvordan dette fungerer i praksis. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har akkurat bestilt en Toshiba REGZA 47Z3030D også, og er på jakt etter et så enkelt veggfeste som mulig (kommer ikke til å være synlig, så jeg gidder ikke betale for lakkering for et usynlig beslag). Var på Biltema i dag, hvor de har et passende et til 299, men selvfølgelig ikke på lager. Clas Ohlson har også et, og skal se litt nærmere der. Kom gjerne med tilbakemelding på hvordan Vogels-festet er. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har tenkt til å kjøpe det veggfestete på Biltema som koster 399 kr, hvor man kan trekke ut tven, og rotere den opp og ned. Noen som vet om denne er noe man bør styre unna? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har du en knøttliten TV er det sikkert greit, men jeg ville ikke plassert 30kg på en lang vridbar biltema-arm. Tenk på det momentet man har i forhold til veggen jo lengre ut man plasserer vekten.. Trådstarter: hvordan ble det med vogelsfestet? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har du en knøttliten TV er det sikkert greit, men jeg ville ikke plassert 30kg på en lang vridbar biltema-arm. Tenk på det momentet man har i forhold til veggen jo lengre ut man plasserer vekten.. Trådstarter: hvordan ble det med vogelsfestet? Skal ha en 32'' på 15kg, regner med det går greit Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fikk nettopp montert min 47z3030 på veggen med Clas Ohlsons veggfeste uten tilt. Kunne ikke blitt bedre. Billig var det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå