Gerrardinho Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hovedkort: Intell 945 P Ram: 2048 MB DualChannelDDR2 SDRAM,533 MHz Prosessor: (CPU) Intel® Pentium® D Processor 940 (3.20 GHz Skjermkort:256MB PCIe nVidiaT GeForce 7300Le Slik ser oppsette mitt.. jeg har titta litt på skjermkorta, men folk sier at det ikke er vits å kjøpe en bra skjermkort til dette oppsette, fordi det vil ikke funke? Hva annet må jeg bytte på??? Trenger seriøst hjelp, Vil spille de nye spillene, NFS, Crysis osv. ------------- TAKK PÅ FORHÅND ---------- Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du er på god vei om du kjøper et HD 3850 ! Ellers kunne alt egenlig byttes ut, har du litt mer spec. om HK evnt, finne ut om det støtter core 2 duo ? Lenke til kommentar
Gerrardinho Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Hmm.. Hvordna skal jeg gjøre det lizm..; Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 hvordan fant du spec. du henviser til i denne tråden da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå