Gå til innhold

Synkronisering S60<-->Sunbird XP|Linux

Lunde84

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen anelse om det er mulig å synkronisere kalenderen på Nokia N-series mot Mozilla Sunbird (enten i XP eller Linux (Ubuntu))? Eventuelt om det finnes en work-around for dette?

Jeg er forøvrig åpen for forslag til andre måter å synkronisere med andre kalender i Linux om det er noen som vet om noe som kan funke.. Da helst kalendere som har mulighet for oppgaver og notater.

Eller er det aller enkleste å rett og slett bruke mobilen direkte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har noen anelse om det er mulig å synkronisere kalenderen på Nokia N-series mot Mozilla Sunbird (enten i XP eller Linux (Ubuntu))? Eventuelt om det finnes en work-around for dette?

Jeg er forøvrig åpen for forslag til andre måter å synkronisere med andre kalender i Linux om det er noen som vet om noe som kan funke.. Da helst kalendere som har mulighet for oppgaver og notater.

Eller er det aller enkleste å rett og slett bruke mobilen direkte?

Sikkert ikke helt det du spurte etter, men du kan synkronisere mot Google Calendar. (Regner med at dette Google Calendar fungerer fint under Linux også. Antar at Outlook ikke er et tema for deg, men der går synkroniseringen knirkefritt.)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Er det noen som har funnet ut om det funker å synkronisere fra Sunbird til E/N-serie Nokiatelefoner? Jeg har blitt så "glad i" Sunbird og jeg har planer om å kjøpe ny telefon.

Så det finnes en plugin som heter Nokiasync, men det virket som om det bare var kontakter fra Thunderbird.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...