Lunde84 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det noen som har noen anelse om det er mulig å synkronisere kalenderen på Nokia N-series mot Mozilla Sunbird (enten i XP eller Linux (Ubuntu))? Eventuelt om det finnes en work-around for dette? Jeg er forøvrig åpen for forslag til andre måter å synkronisere med andre kalender i Linux om det er noen som vet om noe som kan funke.. Da helst kalendere som har mulighet for oppgaver og notater. Eller er det aller enkleste å rett og slett bruke mobilen direkte? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er det noen som har noen anelse om det er mulig å synkronisere kalenderen på Nokia N-series mot Mozilla Sunbird (enten i XP eller Linux (Ubuntu))? Eventuelt om det finnes en work-around for dette? Jeg er forøvrig åpen for forslag til andre måter å synkronisere med andre kalender i Linux om det er noen som vet om noe som kan funke.. Da helst kalendere som har mulighet for oppgaver og notater. Eller er det aller enkleste å rett og slett bruke mobilen direkte? Sikkert ikke helt det du spurte etter, men du kan synkronisere mot Google Calendar. (Regner med at dette Google Calendar fungerer fint under Linux også. Antar at Outlook ikke er et tema for deg, men der går synkroniseringen knirkefritt.) Lenke til kommentar
Lunde84 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Takk for tips. Har vært inne på tanken, men må sette meg inn i google calender og Hadde vært veldig greit om noen kunne si at det funker med Sunbird, men ser ikke ut til at noen vet om noen mulgihet for det.. Lenke til kommentar
Lunde84 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Google Calender er jo glimrende etter min smak Er nesten identisk med Sunbird, så takk for tipset. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er det noen som har funnet ut om det funker å synkronisere fra Sunbird til E/N-serie Nokiatelefoner? Jeg har blitt så "glad i" Sunbird og jeg har planer om å kjøpe ny telefon. Så det finnes en plugin som heter Nokiasync, men det virket som om det bare var kontakter fra Thunderbird. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå