brune-ha Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har det på mailen, skrevet inn emailen min. Men får ingen mail, noen med samme problem? Hvem skal jeg si fra til? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg får heller ikke mail. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 tror det er et felles problem... noe galt med serveren til hw.no? Edit: denne () var ikke godt likt... for skifte den ut med denne () da Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Stop å glis, får heller ikke de... 6. post av denne typen? eller noe... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Kan de ikke reparere dette? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det har vært en del tråder om dette før, så folka hos hw.no er vel klar over problemet. Jeg tipper på at de står på 24/7 for å fixe det :=) 8) edit: jeg liker solbrille-smilyen Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Liker å få mail.... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 og jeg liker disse to: Edit: og mailene fra hw.no også da selvsagt... Lenke til kommentar
john_a Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Savner mailene jeg. Det er pes å holde styr på alt man har skrevet uten litt hjelp fra outlooken! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Savner mailene jeg. Det er pes å holde styr på alt man har skrevet uten litt hjelp fra outlooken! Enig ass. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Savner mailene jeg. Det er pes å holde styr på alt man har skrevet uten litt hjelp fra outlooken! Savner frames versjonen av forumet eg, var mye letter å følge med på hva eg hadde svart på. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 ahh, jeg savner også mailen, vanskelig å delta i diskusjoner uten. Inn å skjekke om folk har svart dugert jo ikke, tar jo sykt med tid... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Skulle ønske de kunne gjøre noe! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Er det ingen moderatorer eller systemansvarlige som kan svare på denne tråden? Vi lurer så fælt!! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå