kaaasen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Heisann! Har søkt på forumet og har ikke funnet tråder som er nyere enn mars 07 hvis jeg ikke husker rett. Tenkte jeg skulle begynne med DVD-leie via nettet igjen, og da er det vel fortsatt www.film24.no og www.brafilm.no som står som de beste alternativene - eller...? Prøvde å reåpne abonnementet mitt hos BraFilm (har vært kunde hos begge) i dag, men det ser ikke ut som det er mulig pga. serverproblemer. Ser at Film24.no er billigere, men hvordan er det med sendingstid/filmutvalg hos disse om dagen? Hadde vært supert om noen tok et par minutter til å sette meg inn i dette her igjen. På forhånd takk! Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hold deg langt unna Film24! Da leverer filmene veldig sent, og er utrolig trege med å registrere dem inn igjen. Deres kundestøtte er ikke-eksisterende, jeg forsøkte å kontakte dem per mail og tlf i flere uker, uten hell. Brafilm kan jeg ikke si noe om, men jeg vil anbefale deg å google begge firmaene før du melder deg inn.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Film24 var ganske raske med å levere til meg. Men i de siste 3 månedene så ble de utrolig trege, i perioder så klarte de å levere ut 2 filmer på en uke. Sendte utallige mailer med klaging formulert på en ryddig måte men ikke noe svar. Det endte med at jeg bytta til Brafilm, men de er ikke raske de heller. Det går gjerne en dag ekstra fra de mottar filmene til de sender ut nye. Lenke til kommentar
Zombie_007 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Film24.no sender ny film samme dag som de mottar de gamle, så jeg får alltid filmene mine 2 dager etter jeg sendte dem inn. Mens brafilm venter en dag med å sende nye. Har vært medlem av film24.no i 2 år nå, har ikke hatt noe problemer med dem og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 brafilm er bra. Litt trege, kan ta 1-3 dager før de sender ut ny film. Men kundeservicen fungerer bra, og de er veldig hyggelige. Jeg angrer på at jeg byttet til film 24. Fikk 2 ukers gratis prøve, og det fungerte mye bedre enn brafilm. Men etter jeg hadde betalt, ble det værre. Kan ta en hel uke før de sender ny film. Og det er helt umulig å få kontakt med firmaet. Svarer verken på telefon eller mail. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852908&hl= Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Kommer med en liten oppdatering, jeg. Etter å ha benyttet meg av skjemaet på siden dems forrige søndag fikk jeg svar tidlig mandag, og det tok ikke lang tid før de ordnet alt for meg. Mottok de tre første filmene i går, og sender tilbake en allerede i morgen. Da ser det ut som det går seg til likevel, heldigvis! Lenke til kommentar
etoel Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har vært veldig fornøyd med Film24 i nesten 2 år, men siden i sommer har det rast utfor - opptil 3 uker fra de mottar filmene til de sender nye. Det er aldri svar å få på support mail og dersom man ringer telefonnummeret de oppgir får man beskjed om at nummeret ikke er i bruk. Virker nesten som om film24 er på vei til skifteretten Har forsøkt å kontakte daglig leder (han som står i Brønnøysund), men får bare en telefonsvarer og han ringer ikke tilbake. Håper i det lengste at det bare er en bølgedal og at de kommer sterkt tilbake - det er en kjempebra tjeneste. Lenke til kommentar
Ebola_4_U Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg har vært medlem i nesten 2 år også (Film24.no). De siste 3-4 månedene har det vært utrolig sen levering av filmer - og ingen svar å få på responsskjema. Hva de driver med er uforståelig. Så snart abonnementet er over skal jeg holde meg langt unna Film24.no. Sist gang tok det nesten 3 uker før jeg fikk filmen etter at jeg hadde fått epost at den var sendt. Selv med 18 filmer på listen, noen med kort leveringstid, leveres det ikke samme dag de registrerer inn filmene. Jeg har også levert filmene til deres postboks i Oslo, og det går dager før de registrerer filmene inn. Hold deg unna! Lenke til kommentar
opelkadett Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Prøv leie.showtime.no Der koster det 99,- for å leie 10 filmer i 30 dager. Utvalget er ikke det største, men har fått god service og slipper å abbonnere. Lenke til kommentar
Tv2HD Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei, Tv 2 hjelper deg har tenkt å lage en sak på dette, og vil gjerne komme i kontakt med Film24-kunder som har opplevd problemene dere beskriver. De annonserer fortsatt med "Best i test Tv 2" på forsida, og det kan vi vel ikke la bli stående. Håper så mange som mulig kan kontakte meg (vet ikke om kontaktinformasjonen blir fjernet, i så fall klarer dere vel å finne den). Med vennlig hilsen Nils Ragnar Løvhaug Reporter, Tv 2 hjelper deg [email protected] 22 38 98 54 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå