ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Valget står mellom God of War til 199 kr eller 3 cd'er som tilsammen kommer på 197 kr. ?? Skal kjøpe Unchated også og fikk AC så jeg har noe å spille fremover. Også blir det nye spill i Mars. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 kjøp god of war! you'll never regret! Lenke til kommentar
eirik11 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 GoW 1 og 2 var dritt bra:D konge spill Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Valget står mellom God of War til 199 kr eller 3 cd'er som tilsammen kommer på 197 kr. ?? Skal kjøpe Unchated også og fikk AC så jeg har noe å spille fremover. Også blir det nye spill i Mars. Heller GoW enn Uncharted og AC. Billigere er det og. Lenke til kommentar
henky Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 kommer jo litt an på hvilke cd'er men uansett er gow verdt alle pengene og litt til. kjøpte gow2 for 499,- eller hva dte koster ved release, og kunne godt betalt mer. nå har det vel sunket i pris og kan ikke gjøre annet enn å si løp å kjøp! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Gikk for cd'ene og Uncharted og en sesong med the simpsons. Men jeg har satt både GoW 1 og 2 på ønskeliste til bursdagen min som er i mars Endret 5. februar 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Snakker vi 31. desember 2009? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Snakker vi 31. desember 2009? Ekstremt ugunstig tidspunkt å lansere et spill så det gjør vi ikke. Rundt juletider er derimot ikke så verst. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor er det en dårlig nyhet? Skrev jeg ikke det da? Men i litt flere ord; fordi jeg vil heller ha ting som HDR, 4xAA eller 2x detaljnivået. 1080p er ikke noe som kommer gratis. Ta det med ro, PS3 er mer enn kraftig nok til det. Gran Turismo 5 kjører jo i Full HD 1080P og det med 60fps og ikke en eneste hakkete linje og de villeste lyseffektene. HDR er en type teknologi, det er på ingen måte en standard og knapt brukt i PS3 spill idag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 GT5 har godt med jaggies, hakker om det blir for mye biler på skjermen til tider og har mye feil på skygger i cockpit etc. Det er Promoen da, men er jo enda 1 år til lansering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå