Gå til innhold

God of War III release i 2009.

Triiiip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det en dårlig nyhet?

Skrev jeg ikke det da? Men i litt flere ord; fordi jeg vil heller ha ting som HDR, 4xAA eller 2x detaljnivået. 1080p er ikke noe som kommer gratis.

Nei men utviklingen står forhåpentlig ikke stille de neste 378 dagene, eller fremover for den saks skyld, så at 1080p etterhvert blir "normalen" tror jeg bare man må innse.

Tror 720p er en ting som blir mer og mer borte jo lenger tid som går, men det er mitt tips bare..

Jeg ser ikke bort fra at vi får alt det du ønsker tilslutt i 1080p også, bare utviklingen og kunnskapen utvikles videre.

Lenke til kommentar

Det gjør de sikkert, men Sony og de andre tv-produsentene vil vel selge flest mulig 1080p tver i årene som kommer.

Da vil det være greit å reklamere med at spillkonsollen dems kjører spillene fullt ut, så selger de kanskje mer av begge deler.

Plager ikke meg uansett hva de velger, men tilslutt vil alle tver som selges ha full-hd og da tror jeg nok spillutviklerne vil prøve å få spillene dems dit også.

Lenke til kommentar
Nei men utviklingen står forhåpentlig ikke stille de neste 378 dagene, eller fremover for den saks skyld, så at 1080p etterhvert blir "normalen" tror jeg bare man må innse.

Tror 720p er en ting som blir mer og mer borte jo lenger tid som går, men det er mitt tips bare..

Jeg ser ikke bort fra at vi får alt det du ønsker tilslutt i 1080p også, bare utviklingen og kunnskapen utvikles videre.

Likevel.. folk forventer mer og bedre effekter, detaljer osv med tiden og det gjør det vanskelig å oppnå med å øke pixel arbeidsmengden med 2,2 ganger. For denne generasjons konsoller blir det for de fleste utviklerene og spill en for stor tradeoff. I likhet med 720p og xbox1.

Lenke til kommentar

Men om man kjører spillet i 1080p så trenger man ikke like mye AA som viss man kjører spillet i 720p. Det er min erfaring fra pc i værtfall. Men det er sant som de sier, at arbeidsmengden øker enorm om spillet skal rendres i 1080p i forhold til 720p. Men om de klarer å få God of War 3 til å kjøre bra i 1080p med masse effekter så må de gjerne gjøre det ;)

Lenke til kommentar

Det går ut på en hevnlysten sparter som ikke finner roen hva enn han gjør og søker er fred.

Spillet er action adventure sjangeren undersjanger, hack'n slash.. Mye gåter og løse + definitivt det beste kampsystemet ever, altså er ikke så evig avansert ,men alt man kan gjøre med de forskjellige fiendene , finishing moves osv er helt ville:)

spill i samme genre er prince of persia, ninja gaiden sigma,heavenly sword ca det jeg kommer på nå!=)

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Det går ut på en hevnlysten sparter som ikke finner roen hva enn han gjør og søker er fred.

Spillet er action adventure sjangeren undersjanger, hack'n slash.. Mye gåter og løse + definitivt det beste kampsystemet ever, altså er ikke så evig avansert ,men alt man kan gjøre med de forskjellige fiendene , finishing moves osv er helt ville:)

spill i samme genre er prince of persia, ninja gaiden sigma,heavenly sword ca det jeg kommer på nå!=)

Pluss at GoW 1 og 2 er to av de mest brutale spillene jeg har vært borti (noe som er perfekt for en skrekkfilm-fan som meg). Så om man ikke er redd for litt blod, vold og avrevne kroppsdeler, så er GoW blandt de beste actionspillene til PS2, om ikke blandt tidenes beste actionspill. Og Kratos er 110,57% gjennomført badass.

Endret av Eldritch
Lenke til kommentar
Er GoW litt likt Shadow of the Colossus? Hvem er best (hvis dere har testet begge)?

Nå har jeg ikke spilt SotC selv, men utifra det jeg vet om spillet, så er de nok ikke spesielt like. Hvilket som er best er jo smak og behag, og det blir vel egentlig litt feil å sammenligne to såpass forskjellige spill opp mot hverandre.

Men om du går for GoW, så vær obs på at det (med god grunn) er 18-årsgrense på begge GoW-spillene.

Lenke til kommentar

bortsett fra at gow består kun av mytologiske skapninger så og si. ligner vel på conan, bortsett fra at det virker (ut fra demoen å fortelle) som at det sugde, prince of persiaog assasins creed, bare mindre sniking og mer fremadstormende, brutal vold. det som er litt tøft er at den til en viss grad følger historien i gresk mytologi.

om du vurderer å kjøpe 1 og 2 er de deffinitivt verdt det, om du venter med å kjøpe nummer 2 til du har gått gjennom 1 så finner du det sikkert til en litt billigere penge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Så da burde jeg bruke noen av juelgavepengene min på GoW da?

ja abdolutt, får begge til en billig penge i dag å vil være dine best velbrukte penger etter jula.. anbefales på det sterkeste

Kanskje litt offtopic men funker GOW 2 på en norsk 60 gb PS3. spilte enern på PS2 når jeg hadde den men fikk aldri prøvd toern og att 3 kommer er jo bare gledlige nyheter.

Lenke til kommentar
Så da burde jeg bruke noen av juelgavepengene min på GoW da?

ja abdolutt, får begge til en billig penge i dag å vil være dine best velbrukte penger etter jula.. anbefales på det sterkeste

Kanskje litt offtopic men funker GOW 2 på en norsk 60 gb PS3. spilte enern på PS2 når jeg hadde den men fikk aldri prøvd toern og att 3 kommer er jo bare gledlige nyheter.

II funker som snus på PS3 60gb ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...