Triiiip Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vi ser ikke noe til spillet før i 2009, men jeg gleder meg som en unge allerede! Spillet vil også støtte 1080p. "Release Date for God of War Confirmed Posted by Cain141, 15 hours ago Dec 8, 2007 16:29 We were recently able to get confirmation for the release of God of War 3. After speaking to the developers at the Video Game Awards, they confirmed with us, that the long assumed date of 2009. The title will support 1080p graphics and will have both sixaxis and rumble support. Unfortunately, we have little more info that we care share with you at this date; however, please check back for updates, as new information comes in." Kilde: http://n4g.com/ps3/News-91330.aspx http://ps3.thegamereviews.com/story-268-Re...-Confirmed.html Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Herlig, herlig.. At spillet kjører 1080p er jo ingen bombe, og regner vel nesten med at det begynner å bli standaren i 2009. Gleder meg uansett til å fortsette Kratos sitt eventyr. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ahh. Elsk. GoW 1 og 2 er favoritt spillene mine på PS2. Fint å ha noe å glede seg til. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ikke noe overraskelse, men en hyggelig nyhet alikevel Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vil tippe det kommer i Mars 2009 da. Siden alle andre god of war spill har komt ut i mars (i statene hvertfall) Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg gleder meg sykt til å se spillet i aksjon! Kanskje vi får noen smakebiter på neste års store spillmesser hvis vi er heldig. Men håper virkelig de får med David Jaffe (han som hovedsaklig sto bak historien i GoW 1&2) på lasset, i alle fall som rådgiver. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kan vel garantere at teasere eller trailere vil slippes til spillmessene neste år. Noe annet ville jo vært ulikt både teamet bak GoW og fra et markedsføringsstandpunkt. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Gleder meg utrolig mye til en liten teaser allerede jeg. Tenk om vi får en liten demo i slutten av 2008 å! Lenke til kommentar
henky Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 tror dette blir det meste elskede spillet i min samling når det inntar plassen:D dette blir helt sykt Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) 2009? Er det bare jeg som innser at det er siiiiiiiiiiiinnsykt lenge til? Edit: Hvilket naturligvis er bedre at de rusher en drittversjon, men like fremt, dah... er jo over ett og et halvt år! Endret 9. desember 2007 av Defekt Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Blir nok tidenes beste spill for meg! elsker 1ern og 2ern over alt annet jeg har spilt:) gleder meg. Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har ikke spillt noen av GoW spillen. Er ikke så begeistret over hack n' slash spill. Lenke til kommentar
henky Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) 2009 er dog nesten kun et år unna. 378 dager for å være nøyaktig. edit: hoderegning:P Endret 9. desember 2007 av henky Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 2008 ser uansett ut som ein lys tid for PS3, så dette her burde da gå fint tenker eg Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 vi får korte ventetiden på Gow III med GoW chain's of olympus som kommer til psp Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 vi får korte ventetiden på Gow III med GoW chain's of olympus som kommer til psp Noen muligheter for at dette vil kunne spilles på ps3? altså nedlastbart fra psn? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Aiai. Den gode nyheten er at vi nå vet en omtrentlig utgivelsesdato. Den dårlige nyheten er at hverken Final Fantasy XIII eller GoW III kommer før i 2009, så jeg får ingen unnskyldning for å investere i en PS3 før da. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Herlig, herlig.. At spillet kjører 1080p er jo ingen bombe, og regner vel nesten med at det begynner å bli standaren i 2009. Neppe, og jeg tar det som en litt dårlig nyhet at dem ikke heller satser på mer data per pixel i 720p. Men uansett kommer nok spillet til å se nydelig ut. Endret 10. desember 2007 av MistaPi Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvorfor er det en dårlig nyhet? Og, det passer meg egentlig fint.. GoW 1 og 2 er nylig kjøpt inn.. så de står pent i hylla med plast.. skal bare spille gjennom resten av ps3 spillene mine før jeg fyrer de opp.. Har folklore og assassins creed igjen, så blir det god of war for all min tid.. God ting det ikke kommer noen svært gode spill på en liten stund.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har ikke spillt noen av GoW spillen. Er ikke så begeistret over hack n' slash spill. GoW er ikke ditt normale hacknslash spill. Høydepunktene står formelig i kø, og fantastiske opplevelser for Kratos er i vente. Angående God of War 3, det blir tidenes beste spill. Er egentlig bare bra at Jaffe og Barlog har kvitta, så slipper vi at spillserien stagnerer uten noe som helst nyskapning(ahem, mæster sjif). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå