hockey500 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei, er på utkikk etter noen gode, støyisolerende hodetelefoner som er behagelige å ha på over en lengre periode. Har sett litt på Sennheiser HD 280 Pro, og de virker veldig gode. Før jeg kjøpte de ville jeg bare høre om det var noen her som hadde noen bedre hodetelefoner å foreslå i den prisklassen (< 1100kr)? Takk! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 kan jo alltid mekke noen selv. billigere og bedre kvalitet. http://www.metacafe.com/watch/548578/headp...nating_headset/ Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Har sett den der ja, men tenkte egentlig på å kjøpe vanlige hodetelefoner. den metoden krever jo både øreklokker og at jeg demonterer mine gamle hodetelefoner. Jeg var ute etter litt bedre lyd enn mine gamle har også. EDIT: og billigere er ikke noe argument, siden det ikke er mine egne penger det er snakk om Endret 9. desember 2007 av hockey500 Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Okei, en liten endring i prisklasse: jeg står nå mellom Sennheiser HD 280 Pro og Beyerdynamic DT770 Pro. Er klar over at BD DT770 er ganske mye dyrere, men er det verdt det? Lenke til kommentar
JensL Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Okei, en liten endring i prisklasse: jeg står nå mellom Sennheiser HD 280 Pro og Beyerdynamic DT770 Pro. Er klar over at BD DT770 er ganske mye dyrere, men er det verdt det? Jeg har eid Sennheiser HD280Pro, og har flere DT770 nå, og jeg synes DT770 er verdt de ekstra penga. HD280'en er ikke dårlig, men DT770'en har klart bedre lyd, er mer behagelig og er MYE kraftigere bygget. Her blir det stort sett bare plast mot stort sett bare metall. Er du glad i grom bass, er DT770 definitivt valget. Fordeler med HD280: - Billigere - Demper lyd utenfra bedre - Er sammenleggbar - Lettere å drive for MP3-spillere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå