Gå til innhold

Nye støyisolerende hodetelefoner, maks 1100,-

Anbefalte innlegg

Hei,

er på utkikk etter noen gode, støyisolerende hodetelefoner som er behagelige å ha på over en lengre periode. Har sett litt på Sennheiser HD 280 Pro, og de virker veldig gode. Før jeg kjøpte de ville jeg bare høre om det var noen her som hadde noen bedre hodetelefoner å foreslå i den prisklassen (< 1100kr)?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett den der ja, men tenkte egentlig på å kjøpe vanlige hodetelefoner. den metoden krever jo både øreklokker og at jeg demonterer mine gamle hodetelefoner. Jeg var ute etter litt bedre lyd enn mine gamle har også.

EDIT: og billigere er ikke noe argument, siden det ikke er mine egne penger det er snakk om :whistle:

Endret av hockey500
Lenke til kommentar
Okei, en liten endring i prisklasse: jeg står nå mellom Sennheiser HD 280 Pro og Beyerdynamic DT770 Pro. Er klar over at BD DT770 er ganske mye dyrere, men er det verdt det?

Jeg har eid Sennheiser HD280Pro, og har flere DT770 nå, og jeg synes DT770 er verdt de ekstra penga.

HD280'en er ikke dårlig, men DT770'en har klart bedre lyd, er mer behagelig og er MYE kraftigere bygget.

Her blir det stort sett bare plast mot stort sett bare metall.

Er du glad i grom bass, er DT770 definitivt valget.

Fordeler med HD280:

- Billigere

- Demper lyd utenfra bedre

- Er sammenleggbar

- Lettere å drive for MP3-spillere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...