Orochimaru Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Her om dagen drev jeg med å renske datamaskinen med SuperAntispyware.. DEN fant en drøss! (Første gangen jeg kjørte den på PC-en her.) Dermed fant jeg også en haug med Seekmo greier.. Hva er egentlig Seekmo? Prøvd å google men finner ikke noen god kilde. Veldig fint om jeg kan få vite hva det egentlig er. Tusen takk! -Orochimaru Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Seekmo logger dine nettverksvaner, for så å laga pop-up reklame som er skreddersydd etter dine interesser. Endret 9. desember 2007 av JallaMario Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Hmm.. Fikk ikke noen popup når jeg hadde det.. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Mulig den innebygde pop-up blokkeren i IE stoppet dem. Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Haha. Bruker ikke IE jeg. Bruker FireFox the Almighty! IE kaller jeg for Internet Explorer the tiny and stupid.. x) Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Sant nok, men Seekmo kan nok starte IE selv når det føler for det. Og det er sikkert avhengig av at du bruker IE for å kunne logge deg. Endret 9. desember 2007 av JallaMario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå