evgeny Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei. Jeg har ikke peiling på trådløst tastatur. Noen som kan anbefale meg et? Kom gjerne med linker. Max pris 400kr. Takk på forhånd :-) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 jeg skulle akkurat til å spørre om noe lignende, så jeg hiver meg med i samme tråd.. Noen som vet om dette funker på ps3 ? logitech Lenke til kommentar
virulence Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 jeg skulle akkurat til å spørre om noe lignende, så jeg hiver meg med i samme tråd.. Noen som vet om dette funker på ps3 ? logitech Til den prisen bør det kunne kurere kreft, høhø. Det funker nok det, spørsmålet er hvor mange av de fancy funksjonene tastaturet har som faktisk kan brukes til noe på PS3'en. Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei. Jeg har ikke peiling på trådløst tastatur. Noen som kan anbefale meg et? Kom gjerne med linker. Max pris 400kr. Takk på forhånd :-) https://prisguiden.no/product.php?productId=83402 har blåtann og koster under 400 kroner. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kjøpte et trådløst tastatur til 89,- på elkjøp, og det innholdt tilogmed en dårlig mus. Funker fint det. Ta det billigste du finner, og 400,- vil jeg si er veldig mye for et tastatur som kun skal brukes på PS3. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 jeg skulle akkurat til å spørre om noe lignende, så jeg hiver meg med i samme tråd.. Noen som vet om dette funker på ps3 ? logitech Til den prisen bør det kunne kurere kreft, høhø. Det funker nok det, spørsmålet er hvor mange av de fancy funksjonene tastaturet har som faktisk kan brukes til noe på PS3'en. hehe skal se bra ut på stuebordet vettu Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/p...16&cl=no,no Der er et som passer inn i stua. Endret 9. desember 2007 av Aafloey Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 ooh... det var faktisk ikke så gale Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 diNovo Edge funker ja, har den selv. Men for å bruke den bare opp mot ps3, vil jeg si at det er overdrevent mye å bruke. Det er ikke ofte jeg har bruk for tastatur på ps3. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 er ikke det som er planen.. lurte bare på om den funket på ps3en også.. planen er å bruke den på ps3en feks når jeg surfer, driv med linux eller mediasenter ting.. ellers vil det jo være kobla på pcen.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=83402 Den der var litt kul. Men finnes det noen som er litt midnre? Syntes tastaturer er altfor store noen ganger. Det der tar jo hele fanget liksom. Finnes det noen småsexy tastaturer som er halvparten så store? Blåtann selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå