Ernie Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Står 10cm fra lasersablen (rett før jeg får den for første gang...) eller hva man nå kaller den og greier ikke å få tak i den... noen som har noen tips? Ernie Lenke til kommentar
smetho Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Husker ikke helt situasjonen der en får den, men....hva med force pull? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Husker ikke helt situasjonen der en får den, men....hva med force pull?tror ikke det... fungerer iallfall ikke i kombinasjon med meg... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Når du har funnet ut hvordan du får løftet buret kombinerer du speed og pull. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Når du har funnet ut hvordan du får løftet buret kombinerer du speed og pull.prøver det jeg... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 jeg går ut ifra at jeg må gjøre det en del ganger etterhverandre? eller? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det holder med en gang men timinga må være riktig. Når du springer mot sabelen rekker du nesten fram før buret er nede. Det er derfor du må bruke ForcePull. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Det holder med en gang men timinga må være riktig.Når du springer mot sabelen rekker du nesten fram før buret er nede. Det er derfor du må bruke ForcePull. har sjønnt det, men får det alikevel ikke til... for prøve noen ganger til da :wink: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 ENDELIG!!!!!! jeg fikk det til.... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vanvittig bra spill. :-) Det var de folka der som skulle hatt regien og skrevet manus på de siste StarWars-filmene. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vanvittig bra spill. :-)Det var de folka der som skulle hatt regien og skrevet manus på de siste StarWars-filmene. Jeg vet! Heftig bra spill!! Digger det! Les anmeldelsen min på www.ozznoff.tk Bare let litt rundt der så finner du'n. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Vanvittig bra spill. :-)Det var de folka der som skulle hatt regien og skrevet manus på de siste StarWars-filmene. spillet er vanvittig bra ja kan ikke nekte for det... Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 kunne spurt meg ernie. jeg som hjalp deg fri fra det hølet du var i. .. løsninga var. force speed. og så force pull walla pst. 30 min til så har jeg runna det Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 kunne spurt meg ernie. jeg som hjalp deg fri fra det hølet du var i. .. løsninga var. force speed. og så force pull walla pst. 30 min til så har jeg runna det Hvor er du hen da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Ble litt døvt etterhvert som force reflect økte til max. Kunne stå midt i et digert rom med enemies på alle sider. Bare å stå helt i ro så drepte alle fiendene seg selv ved å skyte på sabelen min. Kjeeeeempebra AI.. For ikke å nevne den store trangen de hadde til å kaste seg utenfor kanter når de døde Hadde det vært meg, hadde jeg tatt hintet etter at ETT skudd ble reflektert midt i fleisen på meg. Men neida..disse gutta tømmer hele magasinet rett i sabelen. Deathwish? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 kunne spurt meg ernie. jeg som hjalp deg fri fra det hølet du var i. .. løsninga var. force speed. og så force pull walla pst. 30 min til så har jeg runna det Hvor er du hen da? jeg er ved inngangen til det senteret desann angriper... vet det er kort igjen .. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hadde bare spillt det i multiplayer en god stund, hadde klart det, men så fikk jeg ny pc og starta en ny game. Har spillt det i ca. 6 timer og er i asteroidefeltet. Vanvittig kult spill! Det er jo genialt. Og så er det mange som påstår at lyssabelkampene er dårlige. Jeg skjønner ikke hva som er dårlig med dem, kunne jo ikke vært bedre! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Og så er det mange som påstår at lyssabelkampene er dårlige. Jeg skjønner ikke hva som er dårlig med dem, kunne jo ikke vært bedre! Jepp! Lyssabelkampene er råe! Jeg tror ikke det kunne bitt gjort bedre. Iallefall ikke som jeg kan tenke... Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 hehe. lvl 3 lyn er NIIICE mot storm troopers... runna spillet her om dagen ganske nice... Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Eller bare grippe dem og slenge dem i veggen. Eller Mind Trick så de angriper hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå