potteper Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei jeg lurer på hvordan jeg tar ut hovedkortet på en pc? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Denne tråden skulle vel egentlig blitt postet her. Har du tatt av alle andre komponenter fra PC-en og det er bare hovedkortet igjen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tråden er flyttet fra Bilstereo til Hovedkort. Lenke til kommentar
potteper Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Denne tråden skulle vel egentlig blitt postet her.Har du tatt av alle andre komponenter fra PC-en og det er bare hovedkortet igjen? Ja Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Da skal de ikke være vanskeligere enn å skru løs alle skruene som hovedkortet sitter fast i. Husk å ta i metallet på kabinettet før du begynner for å fjerne statisk elektrisitet. Lenke til kommentar
potteper Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Da skal de ikke være vanskeligere enn å skru løs alle skruene som hovedkortet sitter fast i.Husk å ta i metallet på kabinettet før du begynner for å fjerne statisk elektrisitet. Det er veldig småe skruer som sitter veldig godt fast så jeg bare ødlegger skruene nån jeg skrur Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Koble ut alle kabler og skru løs alle de små skruene, dobbel skjekk at alle er ute før du drar. Lenke til kommentar
potteper Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Koble ut alle kabler og skru løs alle de små skruene, dobbel skjekk at alle er ute før du drar. Passer alle hovedkort i alle kabinetter Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ikke alle. De største passer for eksempel ikke inn i mini kabinett. Lenke til kommentar
potteper Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ikke alle. De største passer for eksempel ikke inn i mini kabinett. Passer et hovedkort såm har stått i Big-tover kabinett i et Midi-tover kabinet eller omvendt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Spørs dim. på hovedkortet, har du den informasjonen for hånden nå kan jeg finne det ut for deg. Lenke til kommentar
potteper Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Spørs dim. på hovedkortet, har du den informasjonen for hånden nå kan jeg finne det ut for deg. Hvordan finner man ut det? xD Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Troll eller? dimensjon på hovedkortet finn du ved å bruke ein meterstokk, målband eller liknande. Lykke til Endret 11. desember 2007 av Actrm Lenke til kommentar
B1ackBoX Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er kabinettet laget for ATX (betegnelsen for størrelsen på et 'normalt' hovedkort), så passer alle kort av formatet ATX. Det som kan være forskjellig er plasseringen av noen av skruefestene, så det bør sjekkes ved/før innsetting av nytt kort slik at man får flyttet dem til rett plass før man setter inn det nye kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå