ssdrive Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Da er pcn min endelig snart klar til innkjøp . Handlevogn for Pc-komponentene Skal bestille via komplett da Amentio ikke er så mye billigere for tiden og velger derfor et firma som mht levering er bedre nå tildags. De er vel nærmere Oslo også? Jeg sprenger grensen 15k med nåværende oppsett, og kunne trengt litt hjelp til å fjerna unødvendige ting eller gjort det billigere, fordi nye 8800gts sannsynlig blir dyrere enn 8800gt. Derfor har jeg noen spørsmål føre jeg bestiller: Dette er en spill pc, og trenger gode høyttalere uten å sprenge grensa til hva jeg har råd til. Men hører også endel på klassisk musikk og har hørt at Logitech Z-2300 2.1 ikke er det beste til slikt. Så er det kanskje nødvendig med en annen/en bedre en? Legger til at jeg bor i en leilighet og trenger ikke den kraftigste heller. Er det verdt å vente på nye 8800gts, "bare" for å få bedre ytelse i crysis? Men så er oppløsningen på skjermen ganske høy også...I tillegg så har jeg tenkt på å spille på en full-hd tv en gang i tida Er det noe jeg ikke trenger, eventuelt kunne jeg gjort det billigere? Kanskje dukker det opp andre spørsmål etter hvert bare så det er sagt :!: . Legger til at jeg kommer til å spille Crysis, Call of Duty4, Fifa08, Simulatorer (bilspill, Flight Simulator) osv. Bare begynn å kommentere Endret 9. desember 2007 av xtreme22 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg lurer på om du kanskje skulle valgt et kabinett med enda bedre luftgjennomstrømning. Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg lurer på om du kanskje skulle valgt et kabinett med enda bedre luftgjennomstrømning. Ettersom det jeg har hørt så har den en innebygd 14cm vifte i fronten for hardiskholderen og en 12cm vifte i bakenden. Pluss mulighet for flere. Skulle holde for min del :!: Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg lurer på om du kanskje skulle valgt et kabinett med enda bedre luftgjennomstrømning. Ettersom det jeg har hørt så har den en innebygd 14cm vifte i fronten for hardiskholderen og en 12cm vifte i bakenden. Pluss mulighet for flere. Skulle holde for min del :!: Ok Bare husk å sjekk temperaturen på skjermkortet regelmessig sånn at du vet at begge fungerer som de skal. Har fått flere kabinetter med defekte eller delvis defekte vifter (går ikke med så mange RPM som de skal gjøre). Endret 9. desember 2007 av danno_O Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 jeg tror jeg ville kjøpt ett full-tower istedenfor, ettersom de 8800 korta er så store.. Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 jeg tror jeg ville kjøpt ett full-tower istedenfor, ettersom de 8800 korta er så store.. blir nok en god del dyrere, men hvis dere klarer å redusere sluttsummen på de andre komponentene uten å miste mye av ytelsen så kan jeg gjerne vurdere en fulltower 8800gt er ikke så stor. Men nye 8800gts? Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 En ting jeg la merke til var at du har 2 keyboards i handlekurven Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 En ting jeg la merke til var at du har 2 keyboards i handlekurven Det er fordi jeg enda ikke vet om jeg skal bestille fra komplett eller amentio. Komplett har Saitek Cyborg og Amentio Logitech G15 V.2 Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 En ting jeg la merke til var at du har 2 keyboards i handlekurven Det er fordi jeg enda ikke vet om jeg skal bestille fra komplett eller amentio. Komplett har Saitek Cyborg og Amentio Logitech G15 V.2 aha ! Det forklarer det Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 En ting jeg la merke til var at du har 2 keyboards i handlekurven Det er fordi jeg enda ikke vet om jeg skal bestille fra komplett eller amentio. Komplett har Saitek Cyborg og Amentio Logitech G15 V.2 aha ! Det forklarer det ellers kunne jeg ha spart litt penger der Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg bør lande på 15t til slutt. Med dette oppsettet på komplett kommer jeg i overkant av 16tusen, og hvis jeg kjøper den nye 8800gts så regner jeg med at den blir minst 500kr dyrere. Jeg kunne redusert kostnadene ved å -bytte til hx620 Corsair. Er det noen forskjell mellom tx650 og hx620? -velge et annet billigere x38 basert hovedkort? Hvilket? Så var det høyttalerne. Hvilket sett passer til mine behov? Z-2300 er da ikke direkte dårlig til å spille av musikk? Lenke til kommentar
BeerMe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338404 Jeg har disse og er veldig fornøyd med de Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ville dere valgt disse hadde dere vært meg? Dem ser ut til å passe bedre til mitt bruksområde enn z.2300. Edit- skrivefeil Endret 9. desember 2007 av xtreme22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå