espenta Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg trenger tips til bilspill med relativt realistiske kjøreegenskaper. Jeg har spilt en del Richard Burns Rally og Toca 3, og spilte mye Viper Racing i sin tid. Skulle gjerne ha hatt et spill der det er mulig å trimme bilene osv som i GT, men vet ikke om det fins noe sånt til PC. Spilte litt NFS Most Wanted eller hva det het pga mulighetene for å kjøpe og trimme biler, men det har jo elendig realisme. Lenke til kommentar
espenta Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Takk for det. Lastet ned S2 nå. Har prøvd S1 for lenge siden, men ble ikke helt imponert da. Men S2 virker veldig bra. Noen andre? Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Prøv GTR2 og Race 07 du, ikke så mye trimming ala need for speed, men utrolig realistisk. Annbefales å bruke ratt og pedaler:) Gud vet hvor mange timer jeg har med race 07:) Lenke til kommentar
espenta Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Takk, skal teste ut de. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Live For Speed får forøvrig en overhaling de nærmeste dagene (før Jul visstnok), så det kan være greit å følge med på hjemmesiden og laste ned demoen på nytt etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) De som er verdt å nevne: GTR2(proff banekjøring med veldig god realisme) RACE07(nyeste spillet, basert på WTCC, med flere ekstra klasser, god realisme) rFactor(bra spill hvor man laster ned addons herfra) GT Legends(tittelen sier sitt, klassiske biler, grei realisme) Skulle jeg kjøpt et av spillene ovenfor hadde det vært RACE07. Endret 9. desember 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Street Legal 1 & 2 Uendelig mye bugs i det da, men er mange patcher ute, virker som de bare ga ut spillet midt i utviklinga. Skulle gjerne sett en treer med bra grafikk og enda fler muligheter. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg trenger tips til bilspill med relativt realistiske kjøreegenskaper. Jeg har spilt en del Richard Burns Rally og Toca 3, og spilte mye Viper Racing i sin tid. Skulle gjerne ha hatt et spill der det er mulig å trimme bilene osv som i GT, men vet ikke om det fins noe sånt til PC. Spilte litt NFS Most Wanted eller hva det het pga mulighetene for å kjøpe og trimme biler, men det har jo elendig realisme. Need For Speed Pro Street er jo mye mer realistisk enn de andre Need For Speed spilla + at du kan trimme bilene dine ganske mye. Det er konge med G25 rattet og hvis du kjører med manual gir og clutch på KING og har hjelpestyring og hjelpebremsing av... Lenke til kommentar
espenta Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Takk for tipsene. Skal sjekke ut disse. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Men du må for all del ignorere folk som nevner Need for speed i en tråd om realistiske bilspill. Scotty nevnte alle som bør nevnes, og RBR har du fra før. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Race 07, definitivt. Nfs pro street er ikke mye realistisk ikke mere enn de anndre spilla bare at dem kjører på bane isteden for by.. Nfs Porche var veldig realistik da. Så gå for Race 07 GTR2 NFS porche Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Rfactor og racer bør også nevnes Til de spilla finnes det hauger med biler og baner som du kan laste ned, og de fleste er ganske realistiske Til racer finnes det også egen driftemod Lenke til kommentar
espenta Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Syns ikke NFS Porsche er så utrolig realistisk. Greit at det kunne være litt vanskelig og du ikke hadde veigrep hele tida som de andre NFS-spillene, men syns bilen oppførte seg veldig unaturlig. Men da det kom var det sikkert ganske realistisk i forhold til andre spill, selv om Viper Racing allerede var ute. Skal teste Race 07 og GTR2. Virker som mye moro med LFS også. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Test Drive Unlimited er kjempe bra med G25:D Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Test Drive Unlimited er kjempe bra med G25:D Ikke akkurat det mest realistiske, men utrolig bra spill. Digg å cruise rundt:) Veldig bra bilmodeller også Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Test Drive Unlimited er kjempe bra med G25:D Ikke akkurat det mest realistiske, men utrolig bra spill. Digg å cruise rundt:) Veldig bra bilmodeller også Synes det er veldig bra spill jeg:P, men sikkert veldig kjedelig uten ratt og pedaler. eventuelt Gir. Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Test Drive Unlimited er kjempe bra med G25:D Ikke akkurat det mest realistiske, men utrolig bra spill. Digg å cruise rundt:) Veldig bra bilmodeller også Synes det er veldig bra spill jeg:P, men sikkert veldig kjedelig uten ratt og pedaler. eventuelt Gir. Sier det ikke er et dårlig spill, synes det er meget bra:D Eer liksom noe nytt, og er veldig fritt:) Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Test Drive Unlimited er kjempe bra med G25:D Ikke akkurat det mest realistiske, men utrolig bra spill. Digg å cruise rundt:) Veldig bra bilmodeller også Synes det er veldig bra spill jeg:P, men sikkert veldig kjedelig uten ratt og pedaler. eventuelt Gir. Sier det ikke er et dårlig spill, synes det er meget bra:D Eer liksom noe nytt, og er veldig fritt:) Ja da er jeg enig med deg:P Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Test Drive Unlimited er kjempe bra med G25:D Ikke akkurat det mest realistiske, men utrolig bra spill. Digg å cruise rundt:) Veldig bra bilmodeller også Ikke realistisk ? Pøh, det er jo ganske så realistisk synes nå jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå