Gå til innhold

Realistisk bilspill til PC

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til bilspill med relativt realistiske kjøreegenskaper. Jeg har spilt en del Richard Burns Rally og Toca 3, og spilte mye Viper Racing i sin tid. Skulle gjerne ha hatt et spill der det er mulig å trimme bilene osv som i GT, men vet ikke om det fins noe sånt til PC. Spilte litt NFS Most Wanted eller hva det het pga mulighetene for å kjøpe og trimme biler, men det har jo elendig realisme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som er verdt å nevne:

GTR2(proff banekjøring med veldig god realisme)

RACE07(nyeste spillet, basert på WTCC, med flere ekstra klasser, god realisme)

rFactor(bra spill hvor man laster ned addons herfra)

GT Legends(tittelen sier sitt, klassiske biler, grei realisme)

Skulle jeg kjøpt et av spillene ovenfor hadde det vært RACE07. :)

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Jeg trenger tips til bilspill med relativt realistiske kjøreegenskaper. Jeg har spilt en del Richard Burns Rally og Toca 3, og spilte mye Viper Racing i sin tid. Skulle gjerne ha hatt et spill der det er mulig å trimme bilene osv som i GT, men vet ikke om det fins noe sånt til PC. Spilte litt NFS Most Wanted eller hva det het pga mulighetene for å kjøpe og trimme biler, men det har jo elendig realisme.

Need For Speed Pro Street er jo mye mer realistisk enn de andre Need For Speed spilla + at du kan trimme bilene dine ganske mye.

Det er konge med G25 rattet og hvis du kjører med manual gir og clutch på KING og har hjelpestyring og hjelpebremsing av...

Lenke til kommentar

Syns ikke NFS Porsche er så utrolig realistisk. Greit at det kunne være litt vanskelig og du ikke hadde veigrep hele tida som de andre NFS-spillene, men syns bilen oppførte seg veldig unaturlig. Men da det kom var det sikkert ganske realistisk i forhold til andre spill, selv om Viper Racing allerede var ute.

Skal teste Race 07 og GTR2. Virker som mye moro med LFS også.

Lenke til kommentar
Test Drive Unlimited er kjempe bra med G25:D

Ikke akkurat det mest realistiske, men utrolig bra spill. Digg å cruise rundt:)

Veldig bra bilmodeller også:)

Synes det er veldig bra spill jeg:P, men sikkert veldig kjedelig uten ratt og pedaler. eventuelt Gir.

Sier det ikke er et dårlig spill, synes det er meget bra:D

Eer liksom noe nytt, og er veldig fritt:)

Lenke til kommentar
Test Drive Unlimited er kjempe bra med G25:D

Ikke akkurat det mest realistiske, men utrolig bra spill. Digg å cruise rundt:)

Veldig bra bilmodeller også:)

Synes det er veldig bra spill jeg:P, men sikkert veldig kjedelig uten ratt og pedaler. eventuelt Gir.

Sier det ikke er et dårlig spill, synes det er meget bra:D

Eer liksom noe nytt, og er veldig fritt:)

Ja da er jeg enig med deg:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...