Speik Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Trans-Siberian Orchestra Disse er jo selvkrevne i en slik tråd. De har 3 konsept-album som handler om jul og julehistorier. Fantastisk consept-rock! Mye cello, piano og julebjeller. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Trans-Siberian Orchestra Disse er jo selvkrevne i en slik tråd. De har 3 konsept-album som handler om jul og julehistorier. Fantastisk consept-rock! Mye cello, piano og julebjeller. høres ut som noe som må sjekkes ut Lenke til kommentar
Addan Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) God Jul alle sammen ! idag skal jeg virkelig kose meg å høre på alle de fine julesangene jeg har blitt tipset om her ! Håper andre også har hatt/får nytte av denne tråden.... Jeg har laget en topp ti liste over mine favoritter : 1)Mistress for christmas - AC/DC 2)Christmas time - The darkness 3)Jingle bell rock - Elvis 4)And so this is christmas - John lennon 5)Simply having a wonderful christmas time - Paul McCartney 6)Fairy tale of new york 7)When you wish upon a star - gene simmons cover 8)I am santa clause - Ozzy Osbourne 9)Pleas come home for christmas - Eagles 10)Christmas canon - Trans siberian orchestra Endret 24. desember 2007 av Addan Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 The Stooges - «I Wanna Be Your Dog». Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Den beste julelåten er uten tvil The Pogues med Kirsty MacColl - Fairytale of New York Lenke til kommentar
Apple_Pie Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Den beste julelåten er uten tvil The Pogues med Kirsty MacColl - Fairytale of New York Enig ^^ Punk rock christmas av the Ravers(tror jeg) er også bra Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 http://www.myspace.com/metallica sett å den øverste sangen. master of puppets (juleversjon) god jul folkens PS: hvorfor i alledager er det ikkje fleire jule-smileys? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 http://rapidshare.com/files/78012003/Santa..._2007_.mp3.html Pearl Jam sin julesang... De gir ut en julesang hvert år faktisk. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Den beste julelåten er uten tvil The Pogues med Kirsty MacColl - Fairytale of New York helt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå