Gjest Guest_anonym_* Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei. Vi er et par jenter som har begynt på p-piller, vi har noen spørsmål rundt dette. 1. Kan man ha sikker sex i hele 28dagers perioden? 2. Når i menssyklus kan man starte å ta pillen? 3. Hvordan utsetter jeg mens? Takker for svar Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har ikke begynt enda, men skal gjøre det førstkommende uke. Har dere ikke lest masse info rundt pillen? Jeg fikk beskjed om å lese 2-3 hefter hvor all nødvendig informasjon sto. Man kan ha sikker sex i hele perioden, man bør starte med pillen første dag med mensen og for å utsette mensen hopper man til neste brett i steden for å ta 7 dager pause som man skal gjøre med 21-dagers brett eller å ta de 7 siste pillene på 28-dagers brett. Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tusen takk. Dette hjalp Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Alt dere trenger å vite står i brukerveiledningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg