hitokiri Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Creatives lille konkurrerer med Ipod Shuffle, men har både skjerm, mer minne og er billigere. Les mer Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 En ting jeg savner i omtaler av mp3-spillere er om man må bruke en spesiell programvare for å overføre musikk (som iTunes), eller om spilleren fungerer som en vanlig tilkoblet disk. For meg er dette avgjørende ved kjøp, og denne spilleren så ganske grei ut for mitt bruk. Er dette mulig å få med i slike artikler? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 En ting jeg savner i omtaler av mp3-spillere er om man må bruke en spesiell programvare for å overføre musikk (som iTunes), eller om spilleren fungerer som en vanlig tilkoblet disk. For meg er dette avgjørende ved kjøp, og denne spilleren så ganske grei ut for mitt bruk. Er dette mulig å få med i slike artikler? Tror det, men er ikke sikker. Zen har muligheten til det . Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg synes også dette var en fin ide... Hadde vært greit, jeg har en shuffle men der gikk jeg lei av itunes etter ei uke og fant et nydelig program til å bruke som ikke heter itunes Anbefales til alle shuffle eiere http://koti.welho.com/hylinen/ipod/ Lenke til kommentar
SRD Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Zen Stone fungerer uten noe programvare, den kommer opp som en ekstern disk. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 dette viser IGJENN, at det er idiotisk å kjøpe apple produkter stort sett. kan også legge til at lydkvaliteten også er bedre enn shuffle Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) En ting jeg savner i omtaler av mp3-spillere er om man må bruke en spesiell programvare for å overføre musikk (som iTunes), eller om spilleren fungerer som en vanlig tilkoblet disk. For meg er dette avgjørende ved kjøp, og denne spilleren så ganske grei ut for mitt bruk. Er dette mulig å få med i slike artikler? Dette er vesentlig informasjon, ja. +1 Endret 9. desember 2007 av balletryne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg