Gå til innhold

Min flotte blanke hvite side!

Anbefalte innlegg

Det er det ja.

Vet du hva som er bullshit?

12-åringer som kommer hit og tror de er så forbaska tøffe i kjeften med et latterlig utkast av en hjemmeside og tror de skal få gode tilbakemeldinger på det.

Sant ;)

Divs er en av de viktigste tingene man kan ha på en side. Alle store (og små) sider er i dag bygget opp av divs, og det er en grunn til at de bruker det også....

Sant?

Er det kun grauthuer (eksl meg) her? lol

Noen som har notert ned at jeg skrev "håper på en gjennomsnittlig 2'er"? Ja, for 2 er jo applaudbart! Sensasjonelt! Fabelaktig!

Tøffe i kjeften?

Det kalles vokse opp før visse andre; jeg forstod mest sansynlig at man ikke trenger å høre på mamma og pappa før deg, og derfor føler du deg truet av at noen vokser opp fortere enn deg :)

Noen som klarer å holde seg on-topic nå?

Lukter flere OT innslag av nisser som ikke fikk nok kjærlighet fra foreldrene sine som små :grumpy:

Endret av Mads15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kalles vokse opp før visse andre; jeg forstod mest sansynlig at man ikke trenger å høre på mamma og pappa før deg, og derfor føler du deg truet av at noen vokser opp fortere enn deg :)

Vettuhva? Nå er jeg lei av deg. Du oppfører deg som en grinete 12 åring. Du har spurt her etter hjelp, men nekter å ta det i mot. Siden din er det noe av det dårligste jeg noen sinne har sett, men det synes hvis ikke du. Du kommer aldri til å få hjelp med den oppførselen din...

Lenke til kommentar

Vettuhva? Nå er jeg lei av deg. Du oppfører deg som en grinete 12 åring. Du har spurt her etter hjelp, men nekter å ta det i mot. Siden din er det noe av det dårligste jeg noen sinne har sett, men det synes hvis ikke du. Du kommer aldri til å få hjelp med den oppførselen din...

Få hjelp?

Tips og hjelp er 2 forskjellige ting, gutt ;)

Grinete?

Synes dette beskriver deg og bjorshol mye bedre, siden jeg sitter og ler mens dere surmuler? :D

Nekter å ta hjelp imot? xD

Lurte bare på hva dere synes, men motokk nada intelligent kritikk, så da ble det nada intelligent respons :)

Makes sense?

Siden er så og si tom. Dermed kan den heller ikke bli kalt stygg :D

Hvit side, ingenting som "interupter", nada reklame, 0 stygg font, osv.

Lenke til kommentar
Få hjelp?

Grinete?

Synes dette beskriver deg og bjorshol mye bedre, siden jeg sitter og ler mens dere surmuler? :D

Lurte bare på hva dere synes, men motokk nada intelligent kritikk, så da ble det nada intelligent respons :)

Makes sense?

Jeg har pupper og 2 hull nedentil, og du kaller meg gutt? :hmm:

Og hva mener du med at du ikke har fått noe intelligent kritikk? Skal vi juge for deg og si at siden var bra men trenger noen små justeringer? Personlig synes jeg du skal slette hele dritten, lære deg html og ikke bare klipp/lim funksjonen, og så begynne helt forfra...

Lenke til kommentar
Få hjelp?

Grinete?

Makes sense?

Jeg har pupper og 2 hull nedentil, og du kaller meg gutt? :hmm:

Og hva mener du med at du ikke har fått noe intelligent kritikk? Skal vi juge for deg og si at siden var bra men trenger noen små justeringer? Personlig synes jeg du skal slette hele dritten, lære deg html og ikke bare klipp/lim funksjonen, og så begynne helt forfra...

Ahh, jenter forklarer seg vanligvis mere intellektuelt.

Beklager at jeg overvurderte intelligensen din :(

Jeg mener at dere er veldig trangsynte på hva som er "bra".

Her handler det om hva som er normalt, skjønner jeg.

Kan vedde på at verken du eller bjorshol verdsetter kunst.

"Kunst? Nei fysj, det synes alle mine jevnaldre er teit, så det er dårlige greier!"

Endret av Mads15
Lenke til kommentar
Ahh, jenter forklarer seg vanligvis mere intellektuelt.

Beklager at jeg overvurderte intelligensen din :(

Jeg mener at dere er veldig trangsynte på hva som er "bra".

Her handler det om hva som er normalt, skjønner jeg.

Kan vedde på at verken du eller bjorshol verdsetter kunst.

"Kunst? Nei fysj, det synes alle mine jevnaldre er teit, så det er dårlige greier!"

Det som er bra på en side er at den som besøker den kan finne frem. Og det er ikke lett på din side, for sidene er så forskjellige at du ikke engang vet om du fortsatt er på samme side. Og hva handler siden egentlig om?

Btw: [sarkasme]Det eneste jeg bryr meg om er neglelakken min, og hvordan puppene mine ser ut i det jeg går med. Kunst er bare for gamle folk...[/sarkasme]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...