Gå til innhold

Min flotte blanke hvite side!

Anbefalte innlegg

Er incredibly lazy, og det eneste språket jeg kan ordentlig er html.

Ellers låner jeg bare koder fra andre.

Men nå skulle jeg vel ønske jeg hadde litt annen knowledge, for å si det sånn xD

Min lille supern00be-side (men med FTP, POP og SMTP)

http://confuse.ath.cx/

På en skala fra 1-10 håper jeg på en gjennomsnittlig 2'er :D

Ok, poenget er ihvertfall: hva burde jeg gjøre?

Forumet er vel forresten ganske greit?

Edit: tar kun til meg ting fra folk som forstår sarkasmen av titellen fult og helt, så ikke forvent dere så mye seriøsitet fra min side.

Edit2: 33 gjester :D

Prioriterer å legge til Google ads igjen xd

Endret av Mads15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er incredibly lazy, og det eneste språket jeg kan ordentlig er html.

Design Terning: 0

HTML terning: 0

Er vel egentlig de få ordene man trenger å si om denne siden. Skjønner ikke hva som fikk deg til å poste her engang. Ikke er det noe design og koden er bøtta bånn.

Kim...

Lenke til kommentar

Du har ikke laget en dritt, forumet er ikke "greit" (hva i alle er greit med det?), så hva vil du ha kritikk på? Hvorfor postet du dette søppelet som du har brukt ti minutter på å lage?

Vær så snill, ikke narr meg til å tro at du KAN HTML! For fy faen, denne koden tar kaka.

-10/10

Lenke til kommentar
Her kan mye gjøres:

1. Ha noe på forsiden (det ser ikke ut som det er noe der).

2. Lær deg å bruke div's ;)

3. Ha en fin og fast meny.

4. Skaff deg noen flere farger.

5. Skaff deg noe innhold ;)

Nå har du litt å jobbe med ;)

1) En gif-animasjon jeg laget selv, men som dukker fort opp og forsvinner igjen:

http://confuse.ath.cx/main/confuse_front.gif

2) Vet ikke hva div's er en gang :D

3) Liker ikke kjedelige "faste" menyer som ligger enten på toppen eller venstre siden av menyen, selv om jeg forstår at menyen min er ikke mye til å skryte av.

4) Farger? Kan jeg knæsje på en gul bakgrunn?

5) Fått med de 3 linkene opperst i venstre hjørnet?

Du har ikke laget en dritt, forumet er ikke "greit" (hva i alle er greit med det?), så hva vil du ha kritikk på? Hvorfor postet du dette søppelet som du har brukt ti minutter på å lage?

Vær så snill, ikke narr meg til å tro at du KAN HTML! For fy faen, denne koden tar kaka.

-10/10

Kan html, har bare ikke brukt det :D

Html er stygt, mens siden min har bare ikke startet xd

De fleste jubler over forumet mitt, så får du synes hva du vil xd

Fint theme, og massevis av addons (shop system, point system, etc).

Har ikke villi ha kritikk, men basically et svar på hva jeg burde starte med.

Jeg er dårlig til å tegne, har AS, men høy IQ og god fantasi.

Lenke til kommentar

1) En gif-animasjon jeg laget selv, men som dukker fort opp og forsvinner igjen:

Du vet selv at den nesten ikke synes, så hvorfor i himmelens navn skal du ha den der?

Da er det bare å søke på google og begynne å lære ;)

3) Liker ikke kjedelige "faste" menyer som ligger enten på toppen eller venstre siden av menyen, selv om jeg forstår at menyen min er ikke mye til å skryte av.

Kanskje ikke du liker det, for du vet hvor alt på siden er. Det vet ikke de som besøker den for første gang...

Greit for meg, jeg kommer ikke til å besøke siden...

Tenkt å ha noe du har skrevet selv på siden? Eller skal det bare være en samleside for ting man kan finne på nettet? I såfall ser jeg ikke poenget med siden....

Endret av Nora90
Lenke til kommentar

Du vet selv at den nesten ikke synes, så hvorfor i himmelens navn skal du ha den der?

Da er det bare å søke på google og begynne å lære ;)

Kanskje ikke du liker det, for du vet hvor alt på siden er. Det vet ikke de som besøker den for første gang...

Greit for meg, jeg kommer ikke til å besøke siden...

Tenkt å ha noe du har skrevet selv på siden? Eller skal det bare være en samleside for ting man kan finne på nettet? I såfall ser jeg ikke poenget med siden....

1) Fordi pointet er ikke å samle folk som sladrer til resten av fjortiss-vennene sine om den kule nye sladder-siden, men at de få jeg vil "ha på siden" liker den. Kall det gjerne et samlested.

2) Done, og forstod ikke pointet med de 2 pixlene som ble lagt til i hver enkel bokstav.

3) Om man ikke ser menyen, er du ikke velkommen heller :D Sett fra et meget absurd sinn :tease:

5) Samleside. Som on diskusjon.no har så helt utrolig mye orginalt? Alt er orginalt, men om man definerer alt finner man ikke så mye. Litt css, litt php og litt tegning? Ikke mye å skryte av. Dvs: jeg satser på communitiet, ikke ikonet til linkene.

Lenke til kommentar

Så hvorfor spør du om hjelp? Du har tydeligvis bestemt deg for at siden din skal se ut som en halvferdig testside som er laget av en 10 åring. Jeg likte forumet, men du har ikke laget det selv, så du får ikke noe credit for det. Hvorfor i himmelens navn tror du noen skal besøke DIN side isteden for de millionene med andre hjemmesider som er bedre?

Lenke til kommentar
"Template design by Arcsin"..?

Seff.

Tror du jeg gidder å mekke eget?

Hadde ikke klart det uansett; 0 tegneevner (vet det heter kunskaper, men flisespikkerne hadde fått det til å høre ut som jeg har lest litt for lite om Adobe Photoshop).

Så hvorfor spør du om hjelp? Du har tydeligvis bestemt deg for at siden din skal se ut som en halvferdig testside som er laget av en 10 åring.

Jeg fylte 16 i april! :tease:

Hvorfor i himmelens navn tror du noen skal besøke DIN side isteden for de millionene med andre hjemmesider som er bedre?

Fordi jeg ber dem om det :cool:

Lenke til kommentar
Fjern den telleren som sider hvor mange som har vært der...

Fjern Copyright tingen :yucky:

Done

Hvis du skal ha en hjemmeside er den mye hyggeligere å besøke hvis den har blitt gjort noe med. En liten tekst på forsiden hadde gjort siden mye mer seriøs. Og det med at du ikke kan tegne, har du prøvd?

Ja.

Tegnelæreren min forklarte klassen 170 ganger "alle kan tegne", men gav til slutt opp med meg xD

Nei, ok litt på kanten, men det beste jeg kan tegne er stickfigurer, og trenger linjal for å tegne en stickfigur as well.

Har idèen, men klarer ikke å bruke hånda til å putte idèen på arket.

Moren min har det samme problemet.

Fixer frontside-text med paint nå! asHEUAhsUEahSUehASUea

Lenke til kommentar
Ja.

Tegnelæreren min forklarte klassen 170 ganger "alle kan tegne", men gav til slutt opp med meg xD

Nei, ok litt på kanten, men det beste jeg kan tegne er stickfigurer, og trenger linjal for å tegne en stickfigur as well.

Har idèen, men klarer ikke å bruke hånda til å putte idèen på arket.

Moren min har det samme problemet.

Det er helt anderledes å tegne på en datamaskin. Anbefaler deg å finne et bra tegneprogram og begynne å prøve deg frem ;)

Lenke til kommentar
Det er det ja.

Vet du hva som er bullshit?

12-åringer som kommer hit og tror de er så forbaska tøffe i kjeften med et latterlig utkast av en hjemmeside og tror de skal få gode tilbakemeldinger på det.

Sant ;)

Divs er en av de viktigste tingene man kan ha på en side. Alle store (og små) sider er i dag bygget opp av divs, og det er en grunn til at de bruker det også....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...