kalg Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Er det noen som har testet Killer NIC Network Interface Card M1? Etter specsene å dømme er jo dette interresante kort. "400Mhz Network Processing Unit Integrated Memory: 64MB DDR PC2100". Hadde jo vert artig å teste... Noen som har vert borti disse? Edit: Ser de også har disse på shg Endret 9. desember 2007 av kalg Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 I mine øyne virker det litt søkt å si at et nettverkskort skal gi deg en "bedre" onlineopplevelse. Som så mye annet, det er det svakeste leddet som i utgangspunktet styrer. Om man da tar utgangspunktet i LAN. Server, linje, routing osv. At du har et nettverksort som da skal gi bedre ping høres det rart ut. Blir jo det samme som å si "Ny mus som garantert gir deg flere hits". Mens det i utgangspunktet er personen (deg) som bruker musa som gjør deg til en bedre spiller. Litt kronglete forklart kanskje..hehe Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 NIC som gir bedre ping? lol Lenke til kommentar
kalg Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 NIC som gir bedre ping? lol Er selv skeptisk til dette med bedre ping, jeg synes det virker interresant å kjøre brannmur/turrent direkte i nettverkskort. Men med den prisen, så forblir vel dette i mine drømmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå