Gå til innhold

Den Beste Gamer-TV`en?

Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Mirai 42" Fullhd.

Dritbillig og faktisk overraskende bra bilde.

Betalte vel 10k for å få den levert på døra i sommer.

Folk har forskjellige meninger om den, men den er absolutt digg.

Deilig kontroll, rask responstid.

<3

Lenke til kommentar

Vil ikke tro at en så billig FullHD-tv er noe spesielt bra til noen ting. Dessuten er det temmelig sikkert at det ikke vil komme mange 360 spill med FullHD oppløsning i fremtiden med tanke på at de fleste "store" spillene ikke engang har HDready oppløsning. :)

Første lcd-tven jeg kjøpte var en 42" Tatung FullHD. Tenkte at jeg ikke var så kresen som de som anmeldte tver og kunne like så gjerne få maks størrelse og FullHD for så lite penger som mulig. Endte opp med å irritere meg over alt på tven. Dårlig svartnivå, dårlig innsynsvinkel, svake farger, dårlig med innstillingsmuligheter, masse problemer og feil. Hevet kjøpet og brukte isteden pengene på den beste 32-tommeren jeg kunne finne: Sony 32S3000

Er strålende fornøyd nå. PC-bruk var et viktig tema for meg og tven fungerer utmerket til det, men jeg spiller også masse 360 på den og forskjellen på denne (En nesten toppmodell) og Tatungen (en billigtv slik som Hyudaien) var enorm. Fargene i fargerike spill som Halo 3 og mer fargenøytrale spill som Call of Duty 4 var rett og slett dobbelt så bra på Sonyen. At svartnivået er 3-4 ganger bedre gjør spill som Condemned o.l helt ufattelig mye skumlere også. :)

Synes også Tatungen slet litt med etterslep, sier ikke at Huydaien gjør det, men vil tippe det med så billige komponenter. :)

Nå ville jeg selvfølgelig gått for noe større enn 32" dersom jeg skulle hatt tven på en stue istedenfor ved senga, men slik jeg ser det nå ville jeg heller brukt mer penger på en skikkelig 37" istedenfor å kjøpe noe billig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jepp jeg har sett på dette.

Men min TV stod i en butikk ved siden av en Sony fullhd til nesten 20k,

og bildet var særlig dårligere, var nesten ikke til å tru.

Vel og merke så er det dårlig med sort når du får den, men om du bare

klarer å stille inn litt farger, så blir det skikkelig digg.

For folk og fe som ikke har lyst til å fyre av 20k på en tv, så er dette

absolutt noe å anbefale, 2 HDMI og kos.

Mangler komponenttilkobling.

Den er koblet til pc 24/7 og funker ypperlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...