mopani Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg er kommet 60% på spillet, og det er ingen race på kartet! Ikke noe som helst...:S Ingen race, ingen oppdrag, ingenting!:S Hvordan kommer jeg videre i spillet? Må jeg ha alle motorsyklene? Må jeg ha alle bilene? Noen som veit hva jeg må gjøre for å komme videre i spillet?? Takker på forhånd.. Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg er kommet 60% på spillet, og det er ingen race på kartet! Ikke noe som helst...:S Ingen race, ingen oppdrag, ingenting!:S Hvordan kommer jeg videre i spillet? Må jeg ha alle motorsyklene? Må jeg ha alle bilene?Noen som veit hva jeg må gjøre for å komme videre i spillet?? Takker på forhånd.. Er ikke 100% sikker, men tror du må kjøre rundt å "oppdage" races. Så prøv det. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Prøv å kjør rundt på steder du ikke har vært før, da vil det dukke opp forskjellige løp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå