Nemesis90 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei, jeg er litt usikker på hva jeg skal velge når det gjelder kabinett. Har tenkt og bygge en gaming pc til rundt 20k og jeg setter store krav til kjølingen og luftgjenomstrømningen i kabinettet, skal kjøre SLI + tweeke litt derfor er dette viktig for meg. Står egentlig mellom disse 2 : Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case Vs Lian Li PC-A70B det er ca 1000kr prisforskjel mellom de, men jeg har hørt mye bra om begge kabinettetene, hadde en liten finger på Lian li, men etter jeg leste testen av antec nine hundred, ble jeg fort usikker igjen. Som sagt, pris er egentlig ikke et problem siden jeg har 20000, det eneste jeg er litt bekymret for er at jeg ikke betaler skjorta for noe som ikke er vært det. Vel, jeg ønsker også at kabinettet skal være god på og skjule ledninger, noe jeg vet Antec nine hundred ikke er så god på, + at det ikke følger med vifte filter , så det blir nokk mye støv fort^^.. men på en annen side kan man vel ikke ungå støv. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei, jeg er litt usikker på hva jeg skal velge når det gjelder kabinett. Har tenkt og bygge en gaming pc til rundt 20k og jeg setter store krav til kjølingen og luftgjenomstrømningen i kabinettet, skal kjøre SLI + tweeke litt derfor er dette viktig for meg. Står egentlig mellom disse 2 : Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case Vs Lian Li PC-A70B det er ca 1000kr prisforskjel mellom de, men jeg har hørt mye bra om begge kabinettetene, hadde en liten finger på Lian li, men etter jeg leste testen av antec nine hundred, ble jeg fort usikker igjen. Som sagt, pris er egentlig ikke et problem siden jeg har 20000, det eneste jeg er litt bekymret for er at jeg ikke betaler skjorta for noe som ikke er vært det. Vel, jeg ønsker også at kabinettet skal være god på og skjule ledninger, noe jeg vet Antec nine hundred ikke er så god på, + at det ikke følger med vifte filter , så det blir nokk mye støv fort^^.. men på en annen side kan man vel ikke ungå støv. Du trenger ikke noe medfølgende viftefilter. Gå i skuffa til mora di og finn en strømpebukse, klipp og lim, så har du et glimrende viftefilter. Jeg tror da det skal følge filter med, men et tips i tilfelle det ikke gjør det. Spørsmålet er jo hvilket utseende du liker best. Jeg tror ikke det er noen tvil om at luftstrømmen i 900-kabinettet er tilnærmet uslåelig til denne prisen. Det er ikke kabinettet som er godt til å skjule kabler, det er montøren. Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei. det største problemet med kabler i 900 kabinettet er de kablene fra psu som ikke er i bruk. så det kan jo med fordel brukes en psu med løse kabler i dette kabinettet. men sånn ellers er dette kabinettet absolutt å annbefale.. her er et bilde av min SLI maskin med 2 x 8800gtx. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 litt gammel post, har det allerede:p eneste jeg slet med var at jeg ikke fikk på den minne kjøleren der, har den selv.. det ene festet var nesten knekt da jeg fikk den, så vurdere og sende retur. Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 litt gammel post, har det allerede:p eneste jeg slet med var at jeg ikke fikk på den minne kjøleren der, har den selv.. det ene festet var nesten knekt da jeg fikk den, så vurdere og sende retur. hehe ja det er ikke noe å lure på det da.. jeg har 2 sånne selv å den ene var dårlig i gjengepartiet på braketten når jeg fikk den. men jeg fikser sånne ting selv istedenfor å måtte sende tilbake å vente å grier.. jeg hater å måtte vente på ting.. er du fornøyd med kabinettet ellers da?? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 hehe ja:) jada er fornøyd jeg, eneste er bare at det er litt dårlig plass, men har greid og legge kablene ganske så fint etter og ha sett på sider på nettet osv.. + at thermalright 120 exstreme var det vannskeligste med hele byggningen tror jeg, vifta ville ikke passe med clipsene, og måtte bruke strips igjenom den osv, så ble en del knoting:p men de kjøler jo bra Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hehe det skal ikke være lett bestandig, det er helt sikkert. jeg bruker jo en zalman cnps9700 kjøler jeg da å den gikk det veldig greit å montere å den kjøler bra også.. jeg har en scythe ninja kjøler også men den kjøler ikke like bra selv om den er en del større. eller det vil si at den kjøler veldig bra i et annet kabinett jeg har som jeg har bygget om selv men i antec kabinettet var zalman mye bedre. men jeg har også snudd den bakre vifta så den blåser inn den også å det hjalp en god del på kjølinga for min del i hvertfall, selv om kjølern i seg selv er veldig bra så hjalp det vesentlig for å si det sånn. å cpu kjølern min er plasert så den blåser rett opp i den store vifta i toppen, men det er jo litt værre på kjølern din da.. men det er jo mulig det hjelper å su den bakre vifta for det da. du kan jo prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå