eXtreme-501 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei, kjøpte en ipod nano 3. gen igår.. Og merka etter hvert at meny knappen var for myk (Kommer nesten ikke klikke lyder) Skal det være sånn? Eller er det noe jeg kan gjøre med det, kan jo returnere den, men vil se om jeg kan gjøre noe med det selv.. På forhånd, takk.. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Sry for at jeg bumper, men det haster litt.. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sry for at jeg bumper, men det haster litt.. Hvorfør haster det? Det haster ikke på garangtien hvis du kjøpte den i går. Ta deg tid til noen som vet hva noe svarer. så slipper du ukorekte svar som kun fører dårlige ting med seg. Men mitt råd, er du ikke førnøyd, stikk og bytt den da. Klag på produkte hvis du mener det er en produktfeil. Og fikse ting selv er ikke så lurt, da dem fort kan legge skylden på deg Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Neinei, skal ikke drive å fikse den selv, men kanskje hvis man trykker på knappen mange ganger, så funker den etter hvert.. Skjedde det samme med en knapp på musa til pcen.. Haster fordi jeg skal bytte den i morra, hvis det ikke er sånn det skal være.. Tror jeg bruker 30 dagers returretten til elkjøp jeg.. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 30 dagene til elkjøp er jo der før at man skal prøve ALLE produktene man kommer over ser du, det haster jo ikke siden du har funnet løsningen Desuten så tviler jeg sterkt det hjelper og sitte å trykke på knappen som en galing. Nei bytt den inn som du sir du skal Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Hehe, okei.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gå å bytt den inn.. få tilbake penga og kjøp den et annet sted som kansje er bedre.. Bruk huet bror.. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gå å bytt den inn.. få tilbake penga og kjøp den et annet sted som kansje er bedre.. Bruk huet bror.. elkjøp er jo greie på det og gje penger tilbake osv. Fikk penger tilbake før jeg ødela et tastatur med øl Og så har dem jo den fine prøv alle produkter i 30 dager, bytt det inn og få penger tilbake Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Haha.. Det er kjipt å få øl over tastaturet.. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Har bytta ipoden nå.. Så tråden kan stenges.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 OK fint da.. Digga meg at Faren din kødda med deg om Ipoden da.. Haha Fikk lættiz.. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Hehe, ja.. Jeg gikk på den.. (Men ikke snakk om ting folk ikke vet om her xD) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå