LockBreaker Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Nei, er vel mer at det finnes mere oppdaterte radiatorer der ute som slår den. Den er fortsatt like god som det den var, men jeg vil ikke anbefale den da det er like tynne radiatorer på markedet som kjøler bedre. Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Ok. Hvor finner du de? Jeg har enda ikke funnet noen som er like tynne som den. navn? Link? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Black Ice GT Stealth 360. Vel og merke ikke like tynn, men det dreier seg faktisk bare om 2-3 mm. Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Ja, det skal vel strengt tatt gå greit. Er det noen som har hørt om/erfart noe om disse? Hm.. Fant to radiatorer nå, men vet ikke helt hva som er mest "rett" for meg? Hvis det i hele tatt har noen betydning. denne og denne. Hva tror du lockbreaker? ok. Nå har jeg altså satt meg ned litt og satt sammen noe lureri. Jeg setter veldig stor pris på tilbakemelding på det jeg har satt sammen her.. Bedre gpu-kjøler feks. Men! Den skal kjøle hele kortet. Andre nipler osv osv. Eventuelt noe dere synes jeg mangler slik som jeg har tenkt å ha det. Det kan godt hende at jeg er helt på bærtur her for alt jeg vet, men det er derfor jeg spør dere, for å forsikre meg om at jeg ikke er det! For å komme med en kommentar til tegningen min, så har jeg ikke noen peiling på hva som er best med tanke på rekkefølge osv. Innspill. Endret 6. januar 2008 av MBrandt Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har prøvd noe lignende av de innovatek-sakene, og de holder mål til små varmekilder. Kjøler nå en Mobil Athlon XP og et Radeon 9800SE helt passivt med en 4-veis Cape Coolplex-radiator. Dette spilles det ikke på, men det er en helt vanlig home server. Du bør ha ganske mange slike rør for å kunne kjøle noe særlig av nyere komponenter. Lenke til 6-veis-versjonen av min radiator: http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=361 Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Ok. Har vært kjekt å hatt hvis det hadde fungert på noe kraftigere, så slapp vi de viftene.. MEN! Er det noen som kan komme med kommentarer til det jeg har satt sammen av deler, og gjerne tegningen? Urk.. Slitsomt å begynne på jobb igjen etter jula. Endret 7. januar 2008 av MBrandt Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 tjohei igjen. Kan noen hjelpe meg med noen kommentarer til det jeg har satt opp, da spesielt GPU kjøleren. Har lyst til å ha noen inputs før jeg kjøper inn. Vurderer forøvrig 2stk 120 radiatorer istedenfor 1 dual 120, slik at jeg får de inni pcn min. tudels Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Du får ikke inn en PA.120.2 da? Den vil yte veldig mye bedre i forhold til plassen den tar (61mm + vifter), og du pusher ikke engang grensene med et skjermkort. Når det gjelder GPU-blokk hadde jeg villet gått for en MCW-60. Det er den som dekker GPU best. Den er ikke fullcover vel og merke, men dersom fullcover er et krav kan du nå en titt på denne. Endret 10. januar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Denne? Er det noen spesiell grunn til at du ikke ville ha valgt stealth da? Takk for svar..! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Stealth er bra den, men liker godt ThermoChill da det er den beste på markedet. Yter godt men er veldig tjukk. Har du plass til den i systemet ditt så hadde det vært mye bedre en 2xdobbel 120mm radiatorer. I tillegg vil det bråke mindre iom at du bare skal bruke 2 vifter i stedet for 4. Men har du ikke plass så har du ikke plass. Stealth er uansett en meget god radiator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå