Toppxane Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei sann! Jeg har en " Mitsubishi-Space Wagon 96 Modell". Når jeg kjører en lampe tennes og den slukker ikke før jeg stopper motoren. Det skjer ikke alltid. Det står i Instruksjonsboka : Denne lampen er for ( Eksosutslipp kontrollsystemet). Kan noen forklare om det! Takk på forhånd. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kan det vere varselslampe pga. lite bensin? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Denne lampa varsler at det er problemer med kontrollsystemet for eksosutslipp. Sannsynligvis er det en sensor som har dårlig kontakt eller er i ferd med å ryke. Forslår at du spør et verksted. Lenke til kommentar
Toppxane Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Takk for deres svar! Denne lampa varsler at det er problemer med kontrollsystemet for eksosutslipp. Sannsynligvis er det en sensor som har dårlig kontakt eller er i ferd med å ryke.Forslår at du spør et verksted. Kammerate min sa akkurat det samme , men hvor ligger disse sensorene slik at jeg kontrollere , hvis det dårlig kontakt. Det var en lekkasje bak motoren der kobles motorvarmen nå i sommer. Etter vi siktet en pakning så det gått mye luft inn i motoren , derfor måtte vi fylle på frostvæske. Etter et langt kjøring ble samme lampen på igjen. Det var mye luft i motoren og sprutet ut frostvæske fra " Frostvæskebeholderen " , men etter på fylling så den forsvunnet , men nå leker ikke frostvæske . Håper på mer hjelp. Meget bra og aktiv forum , Mann får med en gang hjelp. Endret 9. desember 2007 av Toppxane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå