ListeKlovnen Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Sorry dobbeltpost... Enhjulsykkelen er kommet etter 3 - 4 utsettelser. Lærte faktisk og kjøre en meter i dag. Var absolutt vert tusenlappen:D Lenke til kommentar
Mini-me Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 UTROLIG BRA FOLKENS!!! :D ehjulsykling er den kuleste sporten på jord!! jeg driver aktivt med trial og muni trial er å hoppe over ting i fart og uten, lenge å høyde.. lengst og høyst mulig!!!! Muni er skogskjøring!! ganske gøy det og for å si det sånn!!! jeg har en kris holm 20" og en qu-ax 29" som begge er kjøp fra den danske unicycle siden!!!!!! dette er en bra side som skaffer deg det du trenger og vil ha fort ! jeg anbefaler kris holm 20" til nybegynnere og alle egentlig! det er den beste sykkelen på markedet! http://www.youtube.com/watch?v=GyfJMpi5gCg Dette er et eksempel på trial..!!! kjempegøy :D tips osv.. bare spør Lenke til kommentar
simenitimen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Takk for tips. Enhjulssykkelen ble selfølgelig utsatt 8 dager...(kjedelig) www.mahadet. no har godt utvalg av "fete" sykler Lenke til kommentar
mattisaas Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Sorry at jeg ripper opp i gammel tråd, men hvis det skulle være noen flere som har tenkt litt på å kjøpe enhjuling, har jeg skrevet en guide om type, pris og butikker her: Når du skal kjøpe enhjuling Lenke til kommentar
Såpkokarn Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Vi har startet en norsk enhjulssykkelbutikk. Her finner man ordentlige enhjulinger. enhjuling.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå