Kake24 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Finnes det noen spill til DS hvor man kan samarbeide med en venn for å runde spillet? Da tenker jeg ikke på å spille sammen i eventuelle mini games, men at man kan spille gjennom story mode sammen. Jeg har prøvd å søke litt på google, men jeg fant mest spill hvor man kan spille sammen eller mot hverandre i mini games. Se innlegg 6 for det linke spørsmålet Endret 29. desember 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Mario Party DS er jo alltids en slager. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, det høres gøy ut. Vet du om noen av Final Fantasy spillene til DS har coop? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Synes WarHammer 40 000 er kult. Tror ikke det er COOP, men det er multiplayer ivertfall. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Contra 4, Megaman ZX og Advent (tror begge), og Castlevania: Portrait of Ruin (tror jeg). Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Takk for tips En venn av meg har Children of Mana til DS fra USA. Må jeg kjøpe US-versjonen hvis jeg vil spille sammen med han, eller kan jeg kjøpe spillet fra Norge? Jeg kjenner noen andre som hadde problemer med å spille sammen siden de ikke hadde samme versjon av spillet, men jeg husker ikke hvilket spill det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå