Diskuterer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei! I hardisken min, har jeg 4 disker! C: 50 Gb (Brukt 28.5 gB) D: 100 Gb (Brukt 45.5 gB) E: 100 Gb (Brukt 78.4 gB) F: 50 Gb (Brukt 48.0 gB) Jeg vil flytte 30 gB fra "C" til "E". Også flytte 40 gB fra "D" til "F" Hvilken program burde jeg bruke? Det må ikke være gratis, (Hvis det er gratis, enda bedre) Tusen Takk .. (Trenger svar fortest mulig) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Hvis du har 4 disker så kan du ikke flytte plass mellom dem. Men du mener antagelig at du har 4 partisjoner på samme disk? GParted er gratis. Det kjøres fra en Linux CD. http://gparted.sourceforge.net/ Endret 9. desember 2007 av hårek Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har to partisjoner på min som er fulstendig på trynet, den ene erp å 280 gb og den andre på 20.. kunne godt tenke meg noe som er litt gjevnere fordeling. Regner med at det er det trådstarter mener også Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Men hva med de som har 64x da?? men vil cd`en funke der å eller? Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Personlig bruker jeg Power Quest Partition Magic 8.0 til å forandre og flytte partisjoner. Men det programmet begynner å bli noen år gammelt. Skal ikke forundre meg om det er kjøpt opp av en av de andre softwaregigantene. Til å ta imager og gjøre eksakte kopier bruker jeg Acronis True Image 9.0, men det er iallfall ikke Vistakompatibelt. Begge programmene er ellers svært pålitelige og fleksible, ikke noe tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå