Spillorakelet Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Om du vil prøve deg online mot andre Norske Pes08 spillere så anbefaler jeg dere å joine Nettligaen eller en Cup hos: http://www.pesnorge.net Klikk inn på forumet å registrer deg og så meld deg på en Cup eller en nettliga. Både PS3, Xbox360 og PC har ligaer/turneringer Dette koster ingenting og krever bare at du har mulighet til å spille dine kamper innenfor en gitt tidsfrist. Da håper jeg vi møtes online ettervært :-) Endret 9. desember 2007 av Spillorakelet Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg bumper denne siden det sikkert er endel som har fått PES08 til jul. Bli med på kommende Cup`er og ligaer da vel! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg bumper denne siden det sikkert er endel som har fått PES08 til jul.Bli med på kommende Cup`er og ligaer da vel! Er nok med når jeg får meg xbox360 i januar Lenke til kommentar
Bratigoal Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bump enda en gang. Nettligaen har til nå 83 påmeldte, mer informasjon finner dere her! Meld dere på, fristen går ut tirsdag kveld. Lenke til kommentar
BigMomma Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dere har ikke noe lignende til Fifa 08 også? Virket veldig artig, men spiller dessverre kun Fifa Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tror den ligaen kun er for ekte fotballspill Lenke til kommentar
Bratigoal Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, er nok for ditt vedkommende dessverre bare for Pro Evolution Soccer 2008. I skrivende stund har hele 88 medlemmer meldt seg på, det blir med andre ord en sesong med svært mange medlemmer i aktivitet. Det er fremdeles ikke for sent, mandag kl. 22.00 stenges trådene - men det vil legges inn en reserveliste som folk kan skrive seg på. petter_rovers vant siste sesong i Nettligaen til PC/PS2 på PES6, med undertegnede tett etter. Da deltok 48 deltakere, nå vil PS3-ligaen ha drøye 60 deltakere, i tillegg til at vi satser på at vi får både PC og X360-ligaene til å fungere godt. Det blir meget spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå