Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei. Vil først nevne at jeg har lest gjestepost tråden, og vil bare fremme at dette er helt og holdent et seriøst spørsmål, om det skulle være tvil på det. Så, det jeg lurer på: Har det noe og si om jeg får utløsning 1 gang om dagen eller 5 ? Vil det gå tomt for sperm om jeg får utløsning f.eks 5 ganger pr dag over lengre tid? Eller vil det komme tilbake? evt, hva er maks antall ganger utløsning per dag? Om man ikke vil bli tom? Vet det her er muligens et litt vanskelig spørsmål, men har ingen andre og spørre Er litt redd for og overdrive med dette, selv om det er det den beste følelsen jeg noen sinne har. Hjertlig takk for eventuelle svar. Mvh Gjest Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du vil nok gå fri for sperm etter en stund ja, men ikke noe permanent, kroppen produserer mer. Hvor mange ganger du kan runke uten at du tar skade av det... er greit å stoppe når det gjør sinnsykt vondt eller du ser blod. Ellers lykke til med runkingen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du vil nok gå fri for sperm etter en stund ja, men ikke noe permanent, kroppen produserer mer.Hvor mange ganger du kan runke uten at du tar skade av det... er greit å stoppe når det gjør sinnsykt vondt eller du ser blod. Ellers lykke til med runkingen. takker for svar Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Men altså jo mer du runker, jo mer sperm vil det produseres. Slik at om du venter1 uke vil du ikke få så mye mer enn om du gjør det 1 gang om dagen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nå vil jeg motstride det. Napper ikke løken de 2 ukene jeg er offshore. Men når jeg kommer hjem da så står spruten til alle kanter etter ett minutt og minker de neste dagene (og øker det andre da ) Lenke til kommentar
SAGecko Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg tror nok at etter en stund uten aa nappe loeken saa har man en mye kraftigere utloesning, og tidligere Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Dersom du klapper laksen 5 ganger til dagen vil nokk løkene tømme seg relativt raskt. Det holder for meg og wanke en gang til dagen. Ofte i dysjen. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du går aldri tom, kroppen produserer kontinuerlig spermier samt seminalvæske (den som spermiene er badet i), men spermiene må modnes før de er klare for å møte verden. Dette skjer også kontinuerlig, noe som vil si at du alltid har noe ventende i sædblæren, dvs. at du aldri kan gå tom. Det er heller ikke skadelig å få utløsning 1-5 ganger daglig, annet enn at du kan få gnagsår og muligens problemer med håndleddet. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Stemmer det Q-tip sier, det er fysisk umulig å gå tom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg