xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har søkt en del men fant ikke noen i nærheten av egen tråd for dette. Det jeg tenker på er Tips til måter å tjene på og si hva du du tjener penger på utenom jobben. Jeg tenker mest på små penger. Er det noe tråd for hvor du eller tips til å skaffe penger utenom jobben? Har sett masse tråder om hvordan man kan tjene penger på å nettet, selv liker jeg ikke dette så godt,. Men det finnes jo mange andre måter du kan tjene penger på fritiden lovlig, som å være "pirattaxi" for venner og bekjente, kjøp og salg av ting, arrangere fester og div, gjøre tjenester for bekjente... osv. Hvis det ikke er noen lignende tråd, interesse for det? Personlig har jeg veldig lyst å tjene penger på alternative måter. Dette kan være litt feil sted å poste dette, isåfall beklager jeg det, men tenkte at det er her jeg får best svar og de som er interessert i dette er her. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 vel jeg skaffer meg litt penger her og der for å fikse pc problemer eller sette sammen div hardware etc...jeg er ikke utdannet innen IT, men driver mye med det på fritiden, en grei side inntekt egentlig. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det snakk om fast inntekt eller klippe plenen til mormor å få 50 kroner inntekt ? Ps: Piratetaxi er ikke lovelig.. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Piratetaxi er ikke lovelig...... og hvis man først skal gjøre noe ulovlig så er det andre metoder som er både "tryggere" og mye mer "lønnsomt". Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Er det snakk om fast inntekt eller klippe plenen til mormor å få 50 kroner inntekt ? Ps: Piratetaxi er ikke lovelig.. Les hva jeg skrev... "Pirattaxi" for venner og bekjente. Avtale å hente venner på fest og de betaler deg litt for det det. ...................... Jeg tenkte kanskje ikke på penger du gjør i hjemmet, men litt penger du får utenom jobben din. Rundt 300-1000kr i mnd kanskje. Endret 9. desember 2007 av Hidephix Lenke til kommentar
V_B Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Les hva jeg skrev... "Pirattaxi" for venner og bekjente. Avtale å hente venner på fest og de betaler deg litt for det det. Les hva jeg skrev, det er fremdeles ikke lov til å ta seg betalt for å kjøre noe fra A til B utenom å ha kjøretillatelse fra politiet. Vist du skal tjene penger. Måk snø for gamlinger. Jeg og en kammerat tjente oppimot 6000,- kroner for 2 dager med måking sist vinter når det var relativt ille på sørlandet. Merk at dette er sinnsykt slitsomt arbeide. Endret 9. desember 2007 av Vbrattla Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Det som er lov er om de du kjører betaler bensinen din.. på bensinstasjonen... Ikke bensinpenger.. Hvis du har noe kapital fra før av så kan du kjøpe ting, og selge dem igjen.. Enten på svartemarkedet eller på qxl eller finn.no kanskje.. Masse billige ting på ebay.com jeg har kjøpt 4 ps3 dualshock håndkontroller, som jeg kan tjene 200 kroner per stk.. jeg beholder vel 2 selv ihvertfall.. Roskilde blir alltid utsolgt.. Kjøp 3-4 billetter til festivalen nå, og vent til i juni.. legg dem ut for salg ca 20 dager før festivalen.. da har du 10 dager folk kan by på, og da blir de stressa til slutt.. det er også andre store konserter og sportsarrangementer du kan tjene penger på.. Ser for meg 2 konserter til sommer som jeg skal på ihvertfall.. Bon jovi og Bruce springsteen.. Endret 9. desember 2007 av Daniel-G Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Roskilde blir alltid utsolgt.. Kjøp 3-4 billetter til festivalen nå, og vent til i juni.. legg dem ut for salg ca 20 dager før festivalen.. da har du 10 dager folk kan by på, og da blir de stressa til slutt.. det er også andre store konserter og sportsarrangementer du kan tjene penger på.. Ser for meg 2 konserter til sommer som jeg skal på ihvertfall.. Bon jovi og Bruce springsteen.. I Norge så er videresalg av billetter med prispåslag forbudt, denne loven kom i for noen måneder siden. Eks: http://www.aftenposten.no/kul_und/musikk/article2086008.ece Lenke til kommentar
Theavondtiknea Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har søkt en del men fant ikke noen i nærheten av egen tråd for dette. Det jeg tenker på er Tips til måter å tjene på og si hva du du tjener penger på utenom jobben. Jeg tenker mest på små penger. Er det noe tråd for hvor du eller tips til å skaffe penger utenom jobben? Har sett masse tråder om hvordan man kan tjene penger på å nettet, selv liker jeg ikke dette så godt,. Men det finnes jo mange andre måter du kan tjene penger på fritiden lovlig, som å være "pirattaxi" for venner og bekjente, kjøp og salg av ting, arrangere fester og div, gjøre tjenester for bekjente... osv. Hvis det ikke er noen lignende tråd, interesse for det? Personlig har jeg veldig lyst å tjene penger på alternative måter. Dette kan være litt feil sted å poste dette, isåfall beklager jeg det, men tenkte at det er her jeg får best svar og de som er interessert i dette er her. Hei sveis! Jeg skjønner hva du mener! Jeg tror det lureste du kan gjøre er å finne ting som du ikke har bruk for og selge det på finn.no. En jeg kjenner solgte et keyboard som hun ikke brukte på finn og tjente 2000kr. Og man har alltid noe man ikke trenger. Eller så kan du kjøpe ting billig fra utlandet og selge det billigere her i Norge? Håper du finner ut av det! Hilsen Theavondtiknea Lenke til kommentar
Theavondtiknea Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Les hva jeg skrev... "Pirattaxi" for venner og bekjente. Avtale å hente venner på fest og de betaler deg litt for det det. Les hva jeg skrev, det er fremdeles ikke lov til å ta seg betalt for å kjøre noe fra A til B utenom å ha kjøretillatelse fra politiet. Vist du skal tjene penger. Måk snø for gamlinger. Jeg og en kammerat tjente oppimot 6000,- kroner for 2 dager med måking sist vinter når det var relativt ille på sørlandet. Merk at dette er sinnsykt slitsomt arbeide. Bare en liten rettelse: Vist skrives hvis Lovelig skrives lovlig Piratetaxi er ikke lovelig...... og hvis man først skal gjøre noe ulovlig så er det andre metoder som er både "tryggere" og mye mer "lønnsomt". tror du mener lovlig og ikke lovelig;) Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Les hva jeg skrev... "Pirattaxi" for venner og bekjente. Avtale å hente venner på fest og de betaler deg litt for det det. Les hva jeg skrev, det er fremdeles ikke lov til å ta seg betalt for å kjøre noe fra A til B utenom å ha kjøretillatelse fra politiet. Vist du skal tjene penger. Måk snø for gamlinger. Jeg og en kammerat tjente oppimot 6000,- kroner for 2 dager med måking sist vinter når det var relativt ille på sørlandet. Merk at dette er sinnsykt slitsomt arbeide. Bare en liten rettelse: Vist skrives hvis Lovelig skrives lovlig Piratetaxi er ikke lovelig...... og hvis man først skal gjøre noe ulovlig så er det andre metoder som er både "tryggere" og mye mer "lønnsomt". tror du mener lovlig og ikke lovelig;) Hva var vitsen med det der? -Jeg vet det ikke er lov å selge varer svart.. Det er derfor jeg kalte det svartemarkedet Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Roskilde blir alltid utsolgt.. Kjøp 3-4 billetter til festivalen nå, og vent til i juni.. legg dem ut for salg ca 20 dager før festivalen.. da har du 10 dager folk kan by på, og da blir de stressa til slutt.. det er også andre store konserter og sportsarrangementer du kan tjene penger på.. Ser for meg 2 konserter til sommer som jeg skal på ihvertfall.. Bon jovi og Bruce springsteen.. I Norge så er videresalg av billetter med prispåslag forbudt, denne loven kom i for noen måneder siden. Eks: http://www.aftenposten.no/kul_und/musikk/article2086008.ece Kjøper du 6 billetter, 5 til venner. Også "kan" ikke 3 av vennene dine allikevel, så legger du det ut på auksjon (merk at jeg sa auksjon) og starter på hva biletten kostet, ikke høyere. Hvis noen byr over det er jo det dem selv som gjør det, og du la billettene ut til hva du betalte for dem. Gjorde ikke jeg nettopp denne loven lovlig nå? Særlig hvis du har 3 personer du har avtale med at de "skulle" egentlig hatt de billettene? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Tror jeg skal prøve noe av dette her Lenke til kommentar
V_B Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Vist skrives hvisLovelig skrives lovlig Herregud.. Hadde jeg ville at noe skulle "spell-checke" postene mine så hadde jeg spurt om det. Relativt unødvendig å lage en ny post pga rettelse av to ord..Bare en liten rettelse: Endret 9. desember 2007 av Vbrattla Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Prostitusjon. Lage HB og selge. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Prostitusjon.Lage HB og selge. HB? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Prostitusjon.Lage HB og selge. HB? Hjembrent . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå