Gjest Guest_kuken_* Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg er en gutt på 15 (snart 16) år... Jeg har lyst å kjøpe litt alkohol, men det er jo 18 års grense på øl/cider/vin. Tror dere at jeg får kjøpe hvis jeg tar på meg full HeimeVerns-uniform? Har en komplett med HV-Merker her og der... Så tar jeg vel et militærskjerf rundt ansiktet, da blir jeg ikke gjenkjent. Tror ikke at de spør etter legimitasjon da. Lue Skjerf Skjorte Jakke Bukse Støvler Og til sist kan jeg jo henge en sivil bag med klær over skuldra, da ser det ut som om jeg har vært på øvelse eller noe.. Vil dette funke? (ja, dette burde kansje ikke ligge på forumet "helse", men jeg vil være anonym her, skjønner dere...) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Haha, du er rimelig sopp hvis du tror du får seriøse svar på dette her. Lenke til kommentar
Gjest Guest_kuken_* Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Haha, du er rimelig sopp hvis du tror du får seriøse svar på dette her. Hvordan det om jeg tør spørre...? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Tråden bryter med reglene for gjesteposting, er feilpostet og spekulerer i å få noen til å bryte loven. Stenges. Endret 9. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg