Simen1 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne sammenligningstester av Canon EOS 300D vs. 20D og 30D? Jeg har et 300D og vurderer å oppgradere ved å kjøpe et brukt 20D eller 30D, egentlig av flere grunner, men det er først og fremst bildekvaliteten jeg er ute etter å sammenligne. Altså støy ved like lysforhold med lik optikk og lik ISO. Også lurer jeg på en annen ting: 300D har problemer med å finne fokus når det er veldig lite lys. (Nattbilder). Vil 20D/30D være vesentlig bedre på det? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 20/30D har bedre autofokus ja, men nattbilder er det vell best å bruke manuell fokus uansett kamera egentlig. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 vel, du kan se om du finner noe på http://www.dpreview.com/. De har en del tester av forskjellige kamera. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har selv 300D og et 20D og ikke minst hastigheten på buffer og skriving til minnekort er merkbar. Hvis du ikke finner noen eksempler på bildestøy på nett så si ifra så skal jeg vel klare å sette sammen noen bildeeksempler på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå