cesar Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Hei! Jeg Trenger hjelp på Nordic Mafia oppdraget som heter"From Russia With Love" Jeg vet at dette er feil sted å spørre om dette, men jeg er så desperat etter og klare oppdraget! Ja, jeg må stjele 8 Mercedes SL500 fra Helsinki til Moskva. (Navnet på bilen er Mercedes SL 500) Ellers tar jeg gjerne i mot andre hints til Nordic Mafia Vær så snill og hjelp meg Endret 9. desember 2007 av cesar Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tror ikke du får så mye hjelp om du poster i feil forumkategori og heller ikke nevner hvilket spill det er snakk om. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 En tråd holder. Det at du er desperat etter svar gir deg ingen rett til å opprette tråder der du måtte føle det passer. Ved gjentatte overlagte brudd på reglene om feilposting vil man risikerer advarsel og eller utestengelse, jmf retningslinjene #5. Denne tråden stenges, og flyttes til feilposter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg