roadflash Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har ved en feil klart å slette mysql.sock i temp. Slik jeg har forstått det er det eneste jeg trenger for å gjenopprette filen, en restart av mysql? Og det vet jeg ikke hvordan jeg gjør. Har en windowsserver med phpMyAdmin. Noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 AFAIK blir mysql.sock bare brukt i UNIX o.l. Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Hmm... problemet mitt er at jeg prøver å installere PhpBB3, men får følgende feilmelding Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Denne kan stenges. Har fikset det. Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det hadde vært greit om du kunne fortelle hvordan du løste det i tilfellet noen andre har samme problemet. Legg også [Løst] til i emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå