vegavnil Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ser at Platekompaniet har stranglehold på ps3 til 399, tenker på å kjøpe det... Er det verdt 399? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Omtale - Gamer.no (xbox360) Review - Gamespot.com (ps3) Prisguide Det er opp til deg, er det ikke? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 jeg gav 500kr , syns det var verdt hver krone, er noe man lett kan spille igjennom igjen, jeg solgte det dog siden jeg trengte penger:) fun skyte spill med alt som kan ødelegges.. er demo på psn btw;) prøv Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Blir nok kjøp da, 8.1 fra IGN er nok, likte demoen! Dette spilles i julen! Endret 9. desember 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Selv om spillet ikke er "bra" sånn sett så synes jeg det er ganske kult. Absolutt verdt 2x 200-lapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå