Lillehagen.no Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er det noen som vet når GeForce 9800-serien kommer ut? jeg har bare fått vite at det kommer ut i første kvartal av 2008 og håpet på om noen kunne gi meg et mer konkret svar. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 jeg har bare fått vite at det kommer ut i første kvartal av 2008 Jeg kan si så mye som at det er feil! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 jeg har bare fått vite at det kommer ut i første kvartal av 2008 Jeg kan si så mye som at det er feil! Vil det si at det kommer i år da? Da burde det vel bli lansert innen to uker, hvis det skal passe inn i kalenderen min Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tror nok du må vente til sommeren... Lenke til kommentar
Propanelgen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) http://www.custompc.co.uk/news/601740/rumo...ruary-2008.html Spørsmålet blir jo hvor mange kunder nVidia har lyst til å miste til ATI-produktene. De gjør jo seg selv en gedigen bjørnetjeneste ved og ikke støtte SLI på Intel chipsets.. Fatter ikke at de selv ikke skjønner hvor store mengder kortsalg de mister siden de fleste vil ha gode chipset, og ikke det rælet nVidia prøver å pushe på oss. Folk som vil ha toppkort i SLI, er som oftest også folk som vil presse mest mulig ut av systemet i form av overklokking.. Men siden de er for trange i toppen til å fatte at de taper mer på og ikke støtte SLI på Intel chipsets i form av salg av skjermkort, enn det de tjener på de bedritne chipsetta sine. De bør derfor så tidlig som mulig lanserer 9xxx toppkort i 2008, fordi mange rett og slett heller vil gi beng å kjøpe 2x ATI. Endret 9. desember 2007 av Propanelgen Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 http://www.custompc.co.uk/news/601740/rumo...ruary-2008.html Spørsmålet blir jo hvor mange kunder nVidia har lyst til å miste til ATI-produktene. De gjør jo seg selv en gedigen bjørnetjeneste ved og ikke støtte SLI på Intel chipsets.. Fatter ikke at de selv ikke skjønner hvor store mengder kortsalg de mister siden de fleste vil ha gode chipset, og ikke det rælet nVidia prøver å pushe på oss. Folk som vil ha toppkort i SLI, er som oftest også folk som vil presse mest mulig ut av systemet i form av overklokking.. Men siden de er for trange i toppen til å fatte at de taper mer på og ikke støtte SLI på Intel chipsets i form av salg av skjermkort, enn det de tjener på de bedritne chipsetta sine. De bør derfor så tidlig som mulig lanserer 9xxx toppkort i 2008, fordi mange rett og slett heller vil gi beng å kjøpe 2x ATI. Ikke for å være frekk eller no, men kunne du ta det derre på norsk? Jeg er interessert i pc, men mye av det du sa skjønte jeg ikke et ord av Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Han er lei seg pga at Nvidia klarer å tyne penger ut av forbrukerne. Nvidia trenger ikke å gjøre noe som helst, da de allerede har leveringsproblemer med de har lansert og ATI sliter imotsatt retning med salget sitt. Endret 11. desember 2007 av Blåbær Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Han er lei seg pga at Nvidia klarer å tyne penger ut av forbrukerne. Nvidia trenger ikke å gjøre noe som helst, da de allerede har leveringsproblemer med de har lansert og ATI sliter imotsatt retning med salget sitt. Aha, skjønner! Ja, jeg er enig i det du sier, Nvidia er litt sløve. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nei vil ikke si det, de har allerede kjempebra produkter som ingen er i nærheten av. Så da velger de bare å melke markedet, ingenting galt i det. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nei vil ikke si det, de har allerede kjempebra produkter som ingen er i nærheten av. Så da velger de bare å melke markedet, ingenting galt i det. DU som forbruker må vel syns at det er galt Det som er bra for selskapene er sjeldent bra for forbrukerene... altså deg og meg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Sant det, eller mulig de bare er snille slik at ATI får komme nærme dem i ytelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå