hellexx Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hei, jeg har et lite problem med mitt adsl modem. Når jeg ser på modeme så lyser det bare 2 lys "pwr" og et annet lys, det som vi ser at intern3dslet ledningen står i datan. Men det skal lyse 4 lys, de som ikke lyser heter så mye som "Ethernet" og "dns" eller dsl det er jeg ikke helt sikker på. Når jeg går å ser på datan så står det at det er ingen forbinelse eller noe håper det er noen som kan hjelpe meg med dette Takk. Endret 9. desember 2007 av hellexx Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Reduserer dette linjekapasiteten din a? Hvis ikke har det vel ikke noe betydning, pleier som regel bare å være å restarte modemet... Lenke til kommentar
hellexx Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 jeg har gjort det flere ganger, jeg har dratt ut ledningen i 15 min. det funker fortsat ikke :S Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ring de folka da:( Må gjøres noen ganger... Men har det noe å si på hastigheten? Lenke til kommentar
hellexx Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 hastigheten? jeg har jo ikke noe internett i det heletat Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jaok, da kan det være problemer med linja inn til huset ditt. Eller så er det server feil (dns) som gjør at du ikke får det. Har du telenor? Lenke til kommentar
hellexx Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 nei jeg har tele2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Prøv å koble modemet inn før splitteren. Får du ikke DSL til å lyse da så kontakt Tele2. Lenke til kommentar
hellexx Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Prøv å koble modemet inn før splitteren. Får du ikke DSL til å lyse da så kontakt Tele2. så jeg skal bare koble en ledning fra utaket i veggen å rett i modemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå