Gå til innhold

Spille ps2 spill på ps3 40 gb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ps1 spill blir emulert gjennom programvare på ps3...trenger ingen fysiske komponenter inni maskina...

ps2 spill derimot krever emotion engine...grafikk chippa i ps2, .er innebygd i ps3...nå har sony fjerna både cpu og emotion engine chippen i 40 gig og da er det klin umulig og spille av ps2 spill...

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Jeg bare lurer. Hører rykter om en viss type mindre lovlig programvare som er ute å går som tillater en ps3 40gb å spille kopierte spill og ps2 spill. Hvis noen andre vet noe, så bare si ifra til meg. eventuelt på mail: [email protected].

Men i helvette æ hate sånne whiners! "ps3 60 gb e så dyr!" "det e aldri værdt å kjøpe 60gb når man kan få 40gb til 1000 kr mindre." osv osv.

Hva har ps3 60gb som 40gb ikke har? Jo, den har følgende egneskaper og medfølgende utstyr.

- en ekstra stikke

- to spill

- 20 gb mer plass

- å selveste nøkkelen til livet, muligheten til å spille Playstation 2 spill!

J*vla whiners som gjør livet surt for andre..............

Lenke til kommentar

Jeg ser heller motsatt på saken.

1000 kroner er jo ingenting å betale ekstra, når man får alt det du lister opp ekstra. Det er også visse personer her som har en god del PS2 spill, som de gjerne vil kunne spille når de først bruker penger på en ny konsoll..

Men for øyeblikket er vel dette ikke er spørsmål, da man faktisk ikke har noe annet valg enn å kjøpe 40 gb om man skal ha PS3. Jeg personlig håper virkelig på en ny versjon som erstatter 60 gb'en så snart som muluig (altså med mulighet for PS2 spilling), så jeg kan få begynne å spille den 20 PS2 spillene jeg har igjen.

Lenke til kommentar
Noen som har hørt om software emulering? Leste noe om det. Det sies at ps3 kanskje kan emulere en ps2. er dette sant?

ps3 emulerer ikkje maskinen ps2 men spilla til ps2...hvert spill treng sin eigen emulator..difor må ALLE ps2 spill jobbest med og emuleres til ps3...

det gidder ikkje sony..

mulig at noen har "emulert" gt4?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...