Gå til innhold

Hva syntes du om hjemmesida mi??

3PM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi se... :wink:

-Norwegian version funker ikke.

-Hva er egentlig pointet med engelsk? Tror du virkelig at det kommer så mange engelske/utenlandske folk at det er verdt å lage en hel versjon? Og hvis ja: hvorfor ikke kutte ut den norske? De fleste nordmenn skjønner engelsk, og det er , tro du meg, ganske mye rot å lage to versjoner av alt på siden. Tar lengre tid å oppdatere og det blir i lengden til at du ikke gidder å oppdatere så ofte.

-Det er en JavaScript-feil på stort sett alle sidene dine. Gidder ikke å begynne å sette meg inn i akkurat hva feilen er...

-Mange av sidene er forskjellige. Mitt råd: Bruk php (include) eller frames eller noe.

-Sett inn en marg slik at skrifta på menyen/"selve siden" ikke begynner HELT til venstre - klin inni naboen, liksom...

-Prøv med <p style="line-height : 150%">. Det pleier å bli bra.

-Det er lettere med en lys side! Du burde prøve og se hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Skal vi se... :wink:

-Norwegian version funker ikke.

-Hva er egentlig pointet med engelsk? Tror du virkelig at det kommer så mange engelske/utenlandske folk at det er verdt å lage en hel versjon? Og hvis ja: hvorfor ikke kutte ut den norske? De fleste nordmenn skjønner engelsk, og det er , tro du meg, ganske mye rot å lage to versjoner av alt på siden. Tar lengre tid å oppdatere og det blir i lengden til at du ikke gidder å oppdatere så ofte.

-Det er en JavaScript-feil på stort sett alle sidene dine. Gidder ikke å begynne å sette meg inn i akkurat hva feilen er...

-Mange av sidene er forskjellige. Mitt råd: Bruk php (include) eller frames eller noe.

-Sett inn en marg slik at skrifta på menyen/"selve siden" ikke begynner HELT til venstre - klin inni naboen, liksom...

-Prøv med <p style="line-height : 150%">. Det pleier å bli bra.

-Det er lettere med en lys side! Du burde prøve og se hvordan det blir.

Jeg har familie i USA som vil lese det!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...