3PM Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hva syntes du om hjemmesida mi?? Jeg er ikke så dreven på dette, men si hva du mener om sida. 8) www.webdance.tk Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har sett bedre. Det som eg ikke liker er at du bruker blå skrift, det er sinnsykt vanskeligt å lese. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ikke helt bra med blå skrift ja. Og kunne godt fjernet dot tk popup'en.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Skal vi se... :wink: -Norwegian version funker ikke. -Hva er egentlig pointet med engelsk? Tror du virkelig at det kommer så mange engelske/utenlandske folk at det er verdt å lage en hel versjon? Og hvis ja: hvorfor ikke kutte ut den norske? De fleste nordmenn skjønner engelsk, og det er , tro du meg, ganske mye rot å lage to versjoner av alt på siden. Tar lengre tid å oppdatere og det blir i lengden til at du ikke gidder å oppdatere så ofte. -Det er en JavaScript-feil på stort sett alle sidene dine. Gidder ikke å begynne å sette meg inn i akkurat hva feilen er... -Mange av sidene er forskjellige. Mitt råd: Bruk php (include) eller frames eller noe. -Sett inn en marg slik at skrifta på menyen/"selve siden" ikke begynner HELT til venstre - klin inni naboen, liksom... -Prøv med <p style="line-height : 150%">. Det pleier å bli bra. -Det er lettere med en lys side! Du burde prøve og se hvordan det blir. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Og enhver tulling kan "hacke" seg inn på signinen deres... Lenke til kommentar
3PM Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Skal vi se... :wink: -Norwegian version funker ikke. -Hva er egentlig pointet med engelsk? Tror du virkelig at det kommer så mange engelske/utenlandske folk at det er verdt å lage en hel versjon? Og hvis ja: hvorfor ikke kutte ut den norske? De fleste nordmenn skjønner engelsk, og det er , tro du meg, ganske mye rot å lage to versjoner av alt på siden. Tar lengre tid å oppdatere og det blir i lengden til at du ikke gidder å oppdatere så ofte. -Det er en JavaScript-feil på stort sett alle sidene dine. Gidder ikke å begynne å sette meg inn i akkurat hva feilen er... -Mange av sidene er forskjellige. Mitt råd: Bruk php (include) eller frames eller noe. -Sett inn en marg slik at skrifta på menyen/"selve siden" ikke begynner HELT til venstre - klin inni naboen, liksom... -Prøv med <p style="line-height : 150%">. Det pleier å bli bra. -Det er lettere med en lys side! Du burde prøve og se hvordan det blir. Jeg har familie i USA som vil lese det!!! Lenke til kommentar
3PM Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Forresten....Jeg har nå forum der også. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Forresten....Jeg har nå forum der også. Holder lenge med dette forumet eg er på nå, kan ikke sitte å rabble på allverdens forum. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Holder lenge med dette forumet eg er på nå, kan ikke sitte å rabble på allverdens forum. Så du innrømmer at du bare rabler ned noe tull ja Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Holder lenge med dette forumet eg er på nå, kan ikke sitte å rabble på allverdens forum. Så du innrømmer at du bare rabler ned noe tull ja Nope, tull var det du som sa ikke eg Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 neida "kjempebra!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå